31 sierpnia 2016

Wyniki konkursów

Przepraszam, że tak zero odezwu ode mnie. Postaram się odpowiadać na czas. Jeśli kogoś pracy brakuje to niech wpisze w komentarzu, a najlepiej podeśle tam pracę.

Na mapkowe konkursy łącznie otrzymałam trzy prace. Mogłam się tego spodziewać ;)

Kurort - dwie prace. Obie myszki otrzymują 6 pkt. Zaginęła praca jednej myszki. Dostaje tyle samo punktów co dziewczyny za to, że zaginęła.
Polapl100

Alyss123

Wiewki

Życie na pustyni - jedna praca. Polapl100 otrzymuje 7 pkt
Polapl100

Kartka z kalendarza:
Alyss123

Lemoneye

Lerely

Mrkapii

Wiewki
Wygrywa Alyss123

7 komentarzy:

  1. Ładne prace, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Znajoma, wysyłałam do Marzenie że też robiłam prace na kurort ale nie doszło. Poprawisz że też robiłam kurort

      Usuń
    2. Dopiszę do punktacji.
      Jak możesz to wyślij mi na pocztę- to sama wstawię ;)

      Usuń