29 października 2016

Potwór w Transformice

Dziewczyny wysłały mi ciekawe opisy potworów. Zapraszam do lektury :)
Praca Alyss123.
,,Gekonniapl''
W postaci komiksu zostaje przedstawiona postać Gekonniapl jako potwora i tylko jedna, TYLKO jedna rzecz ją powstrzyma nim Transformice opanuje chaos!

Praca Alyss123
,,Szkieleton kot''
Koszmar każdej myszki, potworny szkielet kota na każdym evencie Halloweenowym! Potrzeba zgranej ekipy aby go powstrzymać! Okropny potwór pojawiający się, aby zabić myszki! (okropny, ponieważ nie umiem rysować szkieletów xd)

Praca Gekonniapl
tyRATozaurus rattus

"Tyratozaur to mityczny stwór, który żyje w odmętach czarnych jaskiń jaskiń.
Wyglądem przypomina wielkiego szczura, z paszczą pełną ostrych zębów i śliny, silnymi łapami z pazurami, i grubym ogonem. Jego czarne futro, miesza się z szkarłatnym odcieniem na jego grzbiecie, pysku i pazurach. Żółte ślepia błyszczą złowrogo, nawet w największych ciemnościach.
Niewiele myszy spotkało tego potwora, a jeszcze mniej je przeżyło.
Jego nazwa nawiązuje do prastarego jaszczura- tyranozaura, przez jego postawę, i grozę którą sieje i do szczura (ang. rat). Do tego często dodaje się końcówkę "rattus" co odnosi się do łacińskiej nazwy jego rodziny.
Nikt nie chciałby spotkać go na swojej drodze"


Praca Natiibobr
Wamisi

Wamisi to mysz spokrewniona z wampirem krwiopijnym. Ma szare futro, pomarańczowe uszy i tylnie kończyny. Ma czarne włosy (jeżeli jego czuprynę można tak nazwać) z czerwonym pasmem oraz parę oczu, jedno oko jest czerwone, a drugie całe czarne. Jego przednie łapy są długie, giętkie i nie mają "dłoni". Do tego ma wielkie czerwone skrzydła, które są doczepione do łap. Jego kły są zawsze czerwone, niezależnie od humoru, pogody, itp. Ma bardzo długi, gruby, giętki ogon z trująca końcówka oraz krótkie tylnie odnóża z ostrymi pazurami. Jego czerwone oko jest widoczne z daleka.
Co do charakteru - jego główne cechy to tajemniczość, zaciekłość i szybkość. Potrafi bez usłyszenia przedostać się przez wielkie zarośla. Wiele myszy się go boi, ale nie ze względu na charakter, tylko na wygląd. Nie wygląda sympatycznie.
To tyle chciałam Wam opowiedzieć o Wamisi, myślę, że teraz wiecie o nim więcej i będziecie na niego uważać. A żeby łatwiej byłoby go Wam rozpoznać daje Wam jego rysunek.


Praca Wiewki
Wysyłam rysunek na konkurs potwór, krótko opiszę go.
Potwór dla myszy kojarzy mi się z kotem który rozkłada po całym tfm różne pułapki, na moim rysunki takimi pułapkami są kula z survivora   którą trzyma w ogonie i prosta pułapka na ser. Resztę rzeczy ma w worku który nosi na grzbiecie wraz z serem lecz teraz rozkłada je więc worek jest na podłodze.

Wygrywa: Wiewki!
Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału :)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim :) ciesze się że tak dużo myszek bierze udział w konkursach :) bardzo mi się podobały wasze prace. Gekonniapl świetny pomysł z nazwą xd Transformice zmienia się w park jurajski ;) jako potwora narysowałam cb tak jak mówiłam xd Natiibobr świetny rysunek kojarzy się z mrokiem Halloween :) Wiewki twój rysunek wygląda jak żywy xd podobny trochę do mojego kota xd teraz już wiem kto zostawia pułapki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. you made my day <3 jesu, zaśmiałam się głośniej niż powinnam. Nie sądziłam, że naprawdę to zrobisz XD
      dobra robota, sama siebie się przestraszyłam >_<

      Usuń
  2. Super!
    Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, Wiewki! Widać, że lubisz rysować, więc krótka rada ode mnie - wzoruj się.
    Jeśli idziesz w realizm, rysuj ze zdjęciem przed sobą i spróbuj przerysować je jak najlepiej potrafisz. Zrób to kilka razy z różnymi zdjęciami, może spróbuj narysować coś w innej pozycji, niż na zdjęciu, aż w końcu będziesz mogła rysować w miarę realistycznie z wyobraźni.
    Jeśli wolisz odnaleźć swoją własną kreskę, wybierz jedną rzecz (najlepiej zwierzę lub człowieka), którą będziesz rysowała w kółko i w kółko. W przypadku zwierząt i ludzi najlepiej jest najpierw poszukać obrazków z anatomią i nauczyć się jej (też poprzez rysowanie, a nawet przerysowywanie), a później zacząć się nią bawić. Na przykładzie kota, możesz bawić się chociażby powiększając delikatnie głowę, przedłużając ogon, szyję, czy łapy, a nawet tułów. Ewentualnie możesz pooglądać różne rysunki w internecie i zobaczyć, co ci się w nich podoba, a co nie. W końcu zacznij rysować bez żadnych wzorów, a w każdym skończonym rysunku zobacz, czy jest coś, co ci się nie podoba i co powinnaś zmienić. Po kilku próbach wykształcisz wreszcie własny styl, który (wierz mi lub nie) przyda się nawet podczas rysowania innych stworzeń. Wiem, brzmi jak sporo pracy i rzeczywiście może to trwać dość długo, ale efekty i tak pojawią się o wiele szybciej, niż przy zwykłym rysowaniu na marginesie zeszytu od historii.
    PS: Masz w prezencie prostą anatomię kota na początek!
    http://i.imgur.com/y86ZVMb.png
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Krótka" rada ode mnie
      ~Pance 2016

      Usuń
    2. Thx, na pewno spróbuję skorzystać z tej rady

      Usuń
    3. Bardzo fajnie przedstawione Pancerniki. To już wiem kto u nas będzie zajmował się poradami :)

      Usuń
  4. Chyba ja skorzystam z rady xd dzięki

    OdpowiedzUsuń