5 października 2016

Wielki konkurs

Przez brak czasu, internetu oraz innych nieprzewidzianych wypadków,  nie wchodzę na grę, no i nie wstawiam codziennie postów. Zabrakło aktywnych autorów ^^"

Jednak, że Marzyciele nadal są- ogłaszam Wielki Konkurs na autora bloga.
 Tak, tak... zmieniamy zasady! 

Teraz nie trzeba być wodzem, fretką lub szamanem plemiennym. Jednak wymóg, aby być w marzycielach, siedzieć w nich i trwać pozostał.

Jaka tematyka dla autora?
  • Coś związanego z plemieniem
  • Samouczki, których nie było
  • Opisy
  • Kącik marzycieli (brak czasu aby wprowadzić przeze mnie):
  • Inicjatywa lub wizja autora po dogadaniu się
Zasady dodawania postów:
  • Jeden post na dzień
  • Tematyka się nie powtarza- jeśli nie jesteś pewny/a, czy coś nie było, napisz do mnie lub szybciej wpisz w google plemię marzyciele i interesująca Ciebie zagadnienie
  • Zgodne z regulaminem

Jakie korzyści?
  • Hmm... długo byłam aktywna, więc myślę, że satysfakcja
  • Aa... no jeszcze punkty 
No dobra, dobra... ale co zrobić?
Proste! Napisz dwa posty o różnej tematyce np: impreza, opis pokoju. Za każdy przysłany post- będą pkt ;)

Zgłoszenia wysyłajcie na: marzenie@opoczta.pl i szamanplemiennyznajoma@gmail.com
Tak- na dwa maile


Kto wygra?
Autora może nie dostać nikt lub kilka osób. Zależy to od tego, czy w ogóle ktoś wyślę prace.


Zgłoszenia na autora bloga będą do 13 listopada 18:00

Od dzisiaj do zgłoszenia i później, mogą się pojawić posty osób, które biorą udział w konkursie, tak aby dostały punkty.

Dziękuję za uwagę

28 komentarzy:

  1. Akurat już nie mam czasu na grę i pisanie postów, a szkoda, bo od dawna chciałem zostać autorem bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapi może jak będziesz mieć wolny czas to może uda ci się wsiąść udział ;)

      Usuń
    2. Hmm... dopiero teraz rekrutujemy.

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł,napewno będzie zacięta rywalizacja. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, może wezmę udział, ale i tak nie mam szans... 😢😥😰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poddawaj się już na starcie.Spróbuj i nie przejmuj się.

      Usuń
    2. Dzięki Wero za poparcie, spróbuje.

      Usuń
  4. Może spróbuję, nie jestem często w grze, ale staram się być na bierząco z nowościami i codziennie wchodzę na bloga.. Lecz nwm czy bym sobie poradziła, muszę pomyśleć ale myślę że wyśle coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno dasz radę. Do odważnych świat należy. ;)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puknij się dwa razy w łeb zanim cokolwiek napiszesz Wybuchacz

      Usuń
    2. No tak, to ma duży wpływ

      Usuń
  6. Yh. Zawsze chciałam pisać na blogu ale wiem że na 1 post dziennie mogę nie znaleźć czasu... :(
    ~Ami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, wystarczy pisać raz na tydzień ;)

      Nikogo nie będę obarczać obowiązkiem pisania codziennie to męczące o:

      Usuń
    2. Ja też pisze raz na tydzień i jest dobrze. Więc nie wiem czym ty się przejmujejsz. xd

      Usuń
  7. Wciąż się zastanawiam czy się zgłosić. Boję się,że nie będę się wyrabiać z pisaniem postów, ale może lepiej spróbuję.

    Werus/lencia5421

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj chodzi o to, że może być tylko jeden post dziennie. Nie wymagamy by posty były codziennie :)

      Usuń
    2. O to super :) W takim razie myślę, że się zgloszę.

      Usuń
  8. Ahh. Chciałabym ale jakoś nie wchodzę od dawna (bardzo dawna) na tfm. Teraz mam fazę na msp. Dawniej by´ło tak że raz grałam w to a raz w to . Gdy się wkręciłam w Yt to już w yfm bie gram (sry za błędy ale na fonie piszę).

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie, pierw trzeba wysłać mail że się zgłaszam a potem za jakiś czas te dwa posty czy trzeba od razu wysłać post?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ostatnie pytanie czy mogę opisać moduł którego nie ma na blogu?

    Wiewki (nie chce mi się logować)

    OdpowiedzUsuń