27 października 2016

Straszne Top Mysz

Tak jak się spodziewałam przybyło niewiele myszek. Brało udział dokładnie 5 myszy. Z czego jedna wpadła na krótko.
Myszki, które brały udział:
Shishapl
Natiibobr
Dzuliet918
Lusiamyszcia
Buunioo

Mimo tak małej liczby uczestników konkurs się odbył.

Trzecie miejsce zajmuje Natiibobr
Drugie miejsce zajmuje Lusiamyszcia
Pierwsze miejsce należy do Shishapl.
Tym razem nie ma zdjęć miejsc.

Dziękuję wszystkim za udział w konkursie!! Lusiamyszcia za to, że była do końca także będzie mogła być w jury na kolejnym Top Mysz!




A po konkursie ....

4 komentarze:

  1. Eh, przepraszam, że na tak krótko wpadłam, ale bardzo się spieszyłam.
    Dostaje coś za 3 miejsce? XD ^^
    Kiedy wyniki konkursu na potwora z transformice?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Top Mysz to chyba nie jest zabawa na punkty (mogę się mylić).

      Usuń
  2. Szkoda,że nie mogłam się zjawić. Następnym razem napewno będę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. Chciałam przyjść ale się rozchorowałam i nie miałam dostępu do komputera :c

    OdpowiedzUsuń