15 listopada 2016

Dwa zaproszenia :)


 

17 komentarzy:

  1. Powinnam wpaść. Myślę, że się wyrobię :)
    Spróbuję zgarnąć jeszcze kilku trawiastych XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że uda mi się przyjść :)

      Usuń
  2. Świetne zaproszenia :) I coś jeszcze :P Wiem że to zły post do napisania tego ale nie ważne XD Mam pomysł co można dodać do plemka ;) Może by zrobić tak że co roku będziemy losować myszkę z plemka ,która będzie mikoałjem i będzie dawać myszką (nie wszystkim ) Jakieś prezenty (np.: rzeczy z eqwipunku :P)

    Olipdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pomysł jeszcze na jeden konkurs ;P
      Olipdr

      Usuń
    2. Można by zrobić taki 'taniec z gwiazdami' będzie Jury i prowadzący (np.) Myszki będą wymyślać sb układy może być tylko dziewczyna z chłopakiem ;) Napiszcie czy podobają wam się pomysły ;P
      Będą też inne edycje konkursu i coraz mniej myszek ;P Można to zaliczyć jako konkurs na serki c(; xd
      Olipdr

      Usuń
    3. Napiszcie czy wam sie pomysły podobają i sr za tyle kom xd

      Olipdr

      Usuń
  3. Śmiechłam xDDD
    Ciekawe nawet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie mogę zamówić ślub i wesele? Jestem zaręczona z przystojniakiem o nicku Justin0rubin nazwisko zmienia on. Czyż to nie urocze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urocze urocze... Kotku... To znaczy myszko...

      Usuń
    2. w prawym górnym rogu masz "zamawiane rysunki/mapy/imprezy".Klikasz w to i w komentarzu piszesz:date,godzinę slubu,od jak długo jesteś z swoim wybrankiem.

      Usuń
    3. Tutaj masz link: http://plemie-marzyciele.blogspot.com/2013/01/imprezy-urodzinowe-imieninowe-itp.html#comment-form

      Usuń