14 listopada 2016

Pierwszy konkurs "Słowo w słowie"

Po przetestowaniu konkursu przyszedł czas na oficjalny konkurs. Przybyło 14 zainteresowanych myszek. Nie wszystkie wytrwały do końca.
Myszki, które brały udział:
Dupoloty
Justiczka
Ewelisa
Mrkapii
Kasiadarek
Wiewki
Kasgovpl
Olipdr
Dionizyxd
Masjshubnnj
Nieznajomi
Lusiamyszcia
Jak kogoś nie wymieniłam niech napisze w komentarzu.

Konkurs trwał powyżej godziny, czego się nie spodziewałam. Myślałam, że potrwa krócej. Układanie słów z początku szło mozolnie, ale potem coraz szybciej.
Oto zwycięzcy rund:
Masjshubnj 4
Ewelisa
Justiczka 2
Mrkapii 6
Lusiamyszcia

Na końcu zostało tylko 8 myszek. Myślę by zrobić mniej rund :)
Sponsorem nagród był Pancerniki i Marzenie.


6 komentarzy:

  1. Ja dałam par3 słów :(
    Wtedy kiedy byłam D:

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry konkurs, liczę na więcej.
    -Masjshubnj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ughh zauważyłem błąd w Liście uczestników Mój nick ma podwójna literkę "n" a powinna być jedna.
      -Masjshubnj ponownie

      Usuń
  3. Dziękuję za grę oraz za serki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że konkurs sie udał :D

    OdpowiedzUsuń