21 listopada 2016

Ślub Marzenie i Pancerniki

Uroczystość rozpoczęła się z opóźnieniem. Znajoma czekała na spóźnialskich Odkrywców. Nie było dużo osób. Pora taka, że nie każdy mógł wejść, jeszcze na dodatek w tygodniu.
Wraz z Pancerniki czekaliśmy już przed czasem. Goście zaczęli się zbierać kilka minut przed 20.  Wśród gości byli znajomi, sojusznicy, a także Mysi Bóg Dalej- to było dla nas wielkim zaszczytem.
Ok. 20:15 Znajoma stwierdziła, że można zacząć.
Ceremonia nie trwała długo. Dosłownie kilka minut. Potem wszyscy gratulowali i klaskali.
Została załączona mapka weselna. Obie mapki (ślubną i weselną) zrobił Pancerniki. Goście jeszcze raz gratulowali, obdarowywali prezentami, a potem zaczęły się tańce.
W którejś chwili transformice zaczęło mi się psuć i chciałam zresetować. Niestety okazało się, że Adobe flash player nie jest aktualny i nie chciał mi się długo ściągnąć. Dlatego panna młoda zniknęła.



prezent od Alyss123

19 komentarzy:

  1. Przyjmijcie moje gratulacje nowożeńcy:)
    Ja niestety nie mogłam wejść bo nauka i te sprawy,gdyby było w weekend bez problemu bym była. Gratulacje raz jeszcze 🎉

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi, że się nie stawiłem. Liczę na poprawiny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę szczęścia!
    Super było, masa osób :D
    Ale ja mam jeszcze jeden dla Was prezent, ale! Musicie poczekać :* Niedługo otrzymacie :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałuję, że nie mogłam przyjść. Wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje jeszcze raz. Wesele było cudowne niestety musiałam iść w połowie imprezy :C:
    ~ Olipdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Mnie wyrzuciło z gry i potem wrócić nie mogłam XD

      Usuń
  6. Byłem, było fajnie! Szczęścia jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Wam, szkoda że nie byłam ale nauka..

    OdpowiedzUsuń
  8. Było naprawdę miło, tym bardziej, że dawno nie było mnie na TFM. Zobaczenie tylu szczęśliwych myszek, zebranych w jednym miejscu i świętujących wspólnie, przywołało masę wspomnień. Bardzo miłych wspomnień... Dziękuję wszystkim, którym udało się przybyć i mogliśmy wspólnie świętować :) Lemoneye

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło powtórzyć takie chwile :) Akurat się załapałaś :D
      Cieszę się, że wpadłaś.

      Usuń
  9. Powodzenia na nowej drodze życia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo widzę że komuś sie już znudził były menżulek, a może on po prostu cię nie chciał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś osobą, która widniała w moim profilu to przykro mi jeśli poczułeś się urażony. Możesz zawsze do mnie napisać, o ile jeszcze wchodzisz do gry.
      Ale jeśli jesteś zwykłym anonimem to wiedz, że nie masz pojęcia o tym co się dzieje :)

      Usuń