22 listopada 2016

Jak myszki radzą sobie jesienią?

Alyss123
Gdy nadchodzi jesień myszki szybko zbierają serek do swojej norki :) ponieważ jesień często w Transformice jest trudna,  myszki muszą dbać o siebie i o innych. Zapasy serka są z całego roku, więc raczej wszyscy przeżywają jesień i zimę :)

Wiewki
Wyobrażam sobie, że myszki jesienią mieszkają w pieniu drzewa, mają parasole z liści i zbierają pożywienie na zimę które przechowują w spiżarni w domku z pnia.



Weroniczkab
Myszki zawsze podczas jesieni są bardzo aktywne. Jest to bowiem doskonała pora roku do zgromadzenia jak największej ilości sera aby przetrwać nadchodząca zimę. Dlatego starają się przejść rundy i walczą aby zdobyć ten ser na trasformice. Sprzątają swoją norę i dbają aby była doskonale ogrzana. Nie mogą pominąć żadnego ważnego szczegółu. Bowiem jeśli to zrobią mogą nie przetrwać zimy. Aktywnie walczą o swoje terytorium,swój dom by nikt im się na  ich teren nie zakradł. Pilnują zgromadzonych zapasów jak  oka w głowie. Również dobrze się bawią. Wykorzystują ostatnie dni do grania w siatkówkę. Kolekcjonują liście ,które są ich pamiątką ,która będzie im przypominać jaki to był piękny rok.

Gekonniapl

Wygrywa: Weroniczkab
Wyróżnienie: Gekonniapl

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim :D piękne prace :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww bardzo sliczne prace!
    Szkoda ze nie zdazylam wziac udzialu :/
    Fox (ktory ma brak czasu przez szkole )

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow, po prostu muszę wszystkie skomentować:
    Alyss123 - ta mapka jest taka pomysłowa! Wow! Ta góra sera, ta norka ^^. Cudne!
    Wiewki - słodka jest ta myszka ^^. I widać że bardzo staralaś się nad rysunkiem :D. A opis jest krótki, ale treściwy. Podoba mi się ten pomysł z liściastymi parasolkami C:
    Weroniczkab - omg, po prostu ten opis jest piękny! Ciekawie opisałaś to, że myszki w tym okresie zbierają zawzięcie serki i według mnie to prawda! Sama bardzo staram się teraz uzbierać dużoooo serków ^^. A rysunek pełni udoskonalenie opisu, podoba mi się.
    Gekonniapl - ten rysunek jest boski! Ucz mnie rysować! I jeszcze te cienie z tą kołderką z liści - sweet. Rysunek wspaniałe oddaje charakter jesieni. Też lubię w takie zimne dni usiąść przy kominku.
    Ogólnie nie zdarzyłam wysłać pracy, ale co tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne prace :D cieszę się,że wyszła mi dobrze praca. :) Mi podoba się praca Gekoni zadziwiasz twoje prace są przepiękne

      Usuń
    2. Dzięki za ciepłe słowa :D Bardzo się staram i sama jestem zdziwiona jak dobrze mi wyszło, a po prostu na tym rysunku ćwiczyłam światło i cienie.
      PS nie nauczę cię rysować, bo sama wiele rzeczy nie umiem, a wszystkie moje rysunki które widzisz to tylko te najpiękniejsze z wielu innych, niekoniecznie udanych prac >_<''

      Usuń
    3. Mnie bardzo cieszy, że tak pięknie wykonujecie prace :) Możecie być wszyscy dumni :D

      Usuń