20 listopada 2016

Dzień Kota

Wpadłam do gry o godzinie 17:10 i rozpoczeliśmy Kocie Przebieranki. Każdy kto mógł przebrał się za kota, a ja otrzymałam od Pancerniki rangę "Dzien Kota" z możliwością zmiany map za co serdecznie dziękuję, gdyż w innym wypadku impreza, by się nie udała.

Następnie pozwiedzaliśmy rozmaite mapy związane z kotami, najwięcej było z Pusheenami :) (nawet były kocie balony). Kolejną rzeczą na liście było słuchanie kociej muzyki i śmiesznych filmików o tych zwierzętach. Wszyscy się ubawili postępowaniem tych małych słodziaków.



Potem za pomysłem Dupoloty włączyłam #circuit. Pierwszą rundę wygrał Masjshubnj, a drugą Dupoloty.
Kolejną atrakcją był Koci Quiz, a znalazły się w nich takie pytania:
1. Czy koty lubią wodę?
2. Jakie umaszczenie najczęściej występuje u kotów?
3. Czy koty podbiły Internet?
4. Czy kotom świecą się oczy w ciemności?
5. Czego koty nie mogą jeść?
Wyróżnienie otrzymała Amikami182, trzecie miejsce Dupoloty, drugie Masjshubnj, a pierwsze Anonimkka! Nagrody fundowałam ja w postaci ekwipunku oraz Pancerniki w formie serków. 


Następnie jeszcze chwilę posłuchaliśmy muzyki i rysowaliśmy koty na mapie, a chwilę potem na czacie pojawił się Koci Spam.
 
Wszystkie myszki miauczały, a niektóre chciały odstraszyć koty, więc szczekały! Potem odbyło się parę rundek #prophunt i okazało się, że najlepszymi poszukiwaczami są Dupoloty i Pancerniki :). 


 Niestety później musiałam już kończyć, ale mimo wszystko cieszę się z tego dnia! Podziękowałam wszystkim za udział i znikłam.


Osoby biorące udział:
Amikami182, Anonimkka, Dupoloty, Masjshubnj, Magda7778, Pancerniki oraz ja. 
Dziękuje wszystkim za udział w Dniu Kota!

~Natiibobr

4 komentarze:

  1. jest jakiś błąd w początku, ale zabawa wydaje się fajna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe że jest. Pisałam to na telefonie no i wiesz autokorekta..
      Było super!

      Usuń
  2. Ciekawy dzień, miałam zamiar przyjść ale gdy sobie o nim przypomniałam była już 18.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień Kota pewnie było słychać mruczenie kota. :D pewnie przed nim uciekaliście:D

    OdpowiedzUsuń