31 stycznia 2017

Wieczorny trening minigier

Dobry wieczór Marzyciele i inni. Dzisiaj w naszym plemieniu odbył się wieczorny trening minigier. Udział w nim brało 7 myszek. A dokładniej: Kiniai, Mikusiako, Xame12, Saamciaa, Arystokrata, Paciakxdd i ja, organizator - Tumblr. 

Pierwszą grą, w którą zagraliśmy był circuit.
Graliśmy 3 rundy. 

Najlepiej radziła sobie Kiniai, która wygrała 2 z 3 mapek. Otrzymuje ona w nagrodę 10 serków.
​Arystokrata wygrał 1 mapkę i on otrzymuje 5 serków.
Później zagraliśmy w Prophunt.
Zagraliśmy 5 rund, ta gra najbardziej przypadła myszkom do gustu.

Na zdjęciu Kiniai, która własnie odkryła kryjówkę Arysa xD
Każdy był bardzo aktywny i naprawdę fajnie się grało, dlatego też każdy w nagrodę otrzymuje po 2 serki, zgłoście się po nie do mnie. Najlepszym poszukiwaczem była Kiniai.
Później zagraliśmy w football, graliśmy dość krótko, ponieważ był błąd i żeby złapać piłkę, trzeba było się bardzo wysilić. Mimo to chwile nam się udało pograć i się trochę pośmialiśmy.
Następnym przystankiem była zabawa w chowanego. Najlepiej chowającą się osobą była Mikusiako, która nie została znaleziona dwa razy, oraz Kiniai i ja, nie zostaliśmy znalezieni raz. Najlepiej szukającą osobą był Arystokrata, który jako jedyny znalazł wszystkich. Graliśmy 5 rund.

Dziękuję wszystkim za udział w zabawach, po premie serkowe proszę się zgłosić do mnie w grze :D

Pozdrawiam Tumblr_boy, mam nadzieję, że będzie więcej takich treningów, i że się podobało :)

3 komentarze: