4 stycznia 2017

Wiersz podsumowujący

Jaki to był piękny rok,
pełen magi i fantazji,
każdy dzień to istna frajda.
Mile jest wspominać czasy gdy
to świetnie się bawiło ,
W styczniu przytulałam myszki i
na tej wspaniałej ławce,siedząc
podziwiałam tęczę,
Luty minął romantycznie bo przez cały miesiąc całowałam myszki,
Nieźle się zawstydziłam gdy na dziewczynę padło,że ją muszę pocałować,
W marcu z wszystkimi myszkami gotowałam obiad,ale była awantura!
Kiedy składnik zły dodano,w końcu
jakoś się udało,
W kwietniu powitałam nową przyjaciółkę zwie się ona Adrazaelle,
W maju zostałam piratem i dowodząc mą
Załogą dążyłam by wykraść skarb,ale pyszny był ten skarb,wraz z załogą krzyczałam: Mniam! Pychota! I to nasze!,
W czerwcu świętowałam szczerze rocznicę plemienia,
W lipcu poznałam smak warzyw i się sadzić nauczyłam bo dotąd nie umiałam,
W sierpniu szamana nowego poznałam,a zwie się ona Weroniczkab,
W wrześniu polazłam do szkoły pilnie się uczyć z innymi myszkami,ale z geografią kłopot wielki miałam,cóż poradzę takie przeznaczenie moje,
W październiku przebrałam się za wiedźmę i wołałam do nich: Cukierek albo psikus?!,
W listopadzie zasłuchałam się w historii myszki,która opowiadała jak przetrwała zimę,
Grudzień miesiąc to ostatni ,wtedy odbył się Adwent w marzcielach,a zagadki wymyślał sam Mrkapii i Marzenie,a nawet z poza plemienia - Kaspeczko. Jakże wyjątkowy ten rok,jedna chwila i minęło.Dbajmy o
przyszły rok aby był taki jak ten.
Weroniczkab

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A co z wierszem nie tak? Może napisz co może poprawić?
      A jak nie wiesz co jest nie tak to nie komentuj. Bo to nie jest opinia, a obraza.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Elo Elo, bardzo się zasmuciłam, gdy zacząłeś pisać takie komentarze.Nie jest to miłe dla mnie jak zapewne dla innych osób. Takie komentarze sprawiają przykrość. A jak ty byś się czuł w takiej sytuacji?

      Usuń
    4. Elo Elo nie umiesz krytykować to nie krytykuj.
      Krytykując mówi się co jest złe, co trzeba poprawić, czego brakuje itd. Samo obrażanie nie jest krytyką tylko zwykłym skamleniem.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń