8 stycznia 2017

Zgłoś się na praktykanta!

Szukamy praktykantów! Osób aktywnych, pełnych pomysłów i angażujących się w rozwój plemienia!
Jeśli chcecie się zgłosić wystarczy napisać w komentarzu, na poczcie marzenie@opoczta.pl oraz na skrzynce forumowej. Ważne by się zgłosić, bo potem nie bierzemy kandydatury pod uwagę. Będzie zrobiona lista zgłoszonych osób na praktykanta.

Dodatkowo zostają wprowadzone punkty praktykanta! Ten kto zbierze ich najwięcej zdobędzie to stanowisko. Może być więcej niż jeden praktykant, to zależy od tego ile punktów praktykanta zbierzecie!
Zdobyć punkt praktykanta można przez:
- stworzenie eventu w plemieniu (opis eventu, screeny)
- zorganizowanie imprezy, urodzin
- zorganizowanie konkursu, turnieju
- napisanie postu na temat nowości w grze, evencie.
- udokumentowana pomoc przez myszkę z plemienia
O organizowanej imprezie/evencie należy wspomnieć wcześniej. Punkty za organizację są przydzielane do punktacji marzycieli dodatkowo zdobywa się jeden punkt praktykanta za jedną z wymienionych rzeczy.

Zgłaszać można się do końca stycznia. Zbieranie punktów zaczyna się od dnia zgłoszenia do 30.04.2016

Zgłoszone osoby:
Natiibobr
Nikoleczqa
Wojzaml
Last_minute

26 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :D
    zawsze warto spróbować jak to mówiła Wera

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :) mój nick:Nikoleczqa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tym razem się nie zgłaszam, brak czasu i raczej już go nie znajdę na TFM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej spróbuj

      Usuń
    2. Nie chcę próbować, nie mam czasu na bycie szamanem. Zresztą tak, czy i inaczej bym nim nie został.
      Powodzenia innym :)

      Usuń
  4. Ja ledwo wyrabiam mając konkurs z angielskiego, nie ma szans, żebym się zgłosiła :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. To ty jeszcze żyjesz? Szok

      Usuń
    2. Ja? Ja nie gram w tfm, ostatni raz na poważnie grałem rok temu. Teraz wchodzę raz na ruski rok. :)

      Usuń
    3. To się nie zgłaszaj na praktykanta :)
      Wykreślę Ciebie z listy :)

      Usuń
    4. Bo nie gra w tfm? Sam przecież napisał.

      Usuń
  6. Trzymam za Ciebie kciuki Chai!

    OdpowiedzUsuń