17 stycznia 2017

Zaprojektuj futerko

Hejka! :)
Dzisiaj zawitał do naszego plemienia kolejny konkurs pt.: "Futro dla każdego", który już był w grze, ale teraz będzie u Marzycieli :)
O co w nim chodzi?
Głównie o to by narysować futerko dla myszki
(w np. paint'cie, gimpie i w różnych programach graficznych).
Nasza praca ma być zrobiona na schemacie:
Gotowe rysunki wysyłamy w spoilerach na (trzeba być zalogowanym na forum i należeć do marzycieli by otworzyć):
Do dnia 25 stycznia 2017 roku :)
Myślę, że konkurs wam się spodoba i zachęcam do wzięcia w nim udziału ;)
Nikoleczqa

7 komentarzy:

  1. A można odrysować schemat i kredkami stworzyć futro czy musi to być w jakimś programie graficznym? Z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikoleczqa ,a nie mogłaś przynajmniej czegoś domyślić do tego konkursu? Bo tak to się powtarza ten konkurs i robi się taki sam jal był kiedyś. Okej,rozumiem,że chcesz coś zrobić dla plemienia ja nie mam nic przeciwko temu. Ale po postu wykaż się odrobiną kreatywności i dodaj coś jeszcze innego czego nie było w konkursie Sydolie. Tto naprawdę noc trudnego wystarczy ruszyć trochę głową a pomysły same przyjdą. Np. Mogłabyś dodać określoną kategorie do której zrobilli pracę,mogłyby być takie z 2 kategorie np. Zimowa legenda i Ciemna osobowość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki* nic* Sydoline* by*
      Sry za błędy!
      Ps. Ten komentarz to tylko taka rada nie miał Cię na celu obrazić.

      Usuń
    2. Jest lepiej :)
      Mogłam sama zablokować konkurs, ale doszłam do wniosku, że raz na jakiś czas można zabawić się w tworzenie futra.
      Można było pomyśleć o tematyce. Jednak ten pierwszy konkurs zrobimy bez tematu :)
      Ponieście się wyobraźni :)

      Usuń
  3. Myślę że każdy stara się jak potrafi. Może nie wszyscy mają wyobraźnię aby na zawołanie wymyślić ciekawy konkurs. Ja nie zawsze mam ciekawy pomysł, ale zawsze warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam już szkic ^^

    OdpowiedzUsuń