15 stycznia 2017

Lodowe wyścigi - wyniki konkursu :)

Dnia 10 stycznia 2017r. o godz. 17.30 odbył się
konkurs "Lodowe Wyścigi" prowadzony przeze mnie (Nikoleczqke).
Po wytłumaczeniu zasad przeszliśmy do 5 mapek, które były różnorodne i... lodowe :)
Nie którym się udawało a nie którym nie,
ale przecież każdy jest inny, prawda?
Na koniec wszystkich mapek każdy wszedł do norki ;)
(myślałam, że mapki będą trudniejsze XD)
Patrząc z innego punktu widzenia,w sumie to był racing :D 
*Zrobiony z lodu*
Wszyscy świetnie się bawili, mimo, że konkurs trwał około 20 minut.
Ja prywatnie jest zadowolona, co prawda były małe usterki,
ale to mój pierwszy raz :)
1 miejsce z liczbą 18 punktów zajął Pancerniki
2 miejsce z liczbą 9 punktów zajęła Drumsa
3 miejsce z liczbą 7 punktów zajął Arystokrata
Wszystkim bardzo dziękuję za przyjście na konkurs :)

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim :) żałuję że nie mogłam wpaść, następnym razem może mi się uda dołączyć do was :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dlaczego ten konkurs nie był ogłoszony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Był ogłoszony w wiadomości powitalnej, a odbył się w chatce ;)

      Usuń
    3. Był ogłoszony tylko w wiadomości powitalnej. Nie ogłaszałam na blogu, bo to było z dnia na dzień.
      Nikoleczqa jeszcze się uczy jak organizować, co robić, gdzie zgłaszać. Cierpliwości :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że nie mogłam wpaść :(

    OdpowiedzUsuń