4 lipca 2019

Czwartek z Marzycielem - Hypnos, zwycięzca Quizu Marzycieli

Witajcie myszki!
Z okazji czwartku z Marzycielem zrobiliśmy "wywiad" z zwycięzcą naszego Quizu, który odbywa się w ostatni imprezowy dzień Miesiąca Marzycieli. Przed Wami Hypnos, nasza mądra sówka. Jest z nami ciągle w plemieniu już od trzech miesięcy. Życzymy mu sukcesów i gratulujemy wygranej!


Jak się przygotowałeś do Quizu Marzycieli?
Do Quizu Marzycieli za bardzo się nie przygotowywałem. Przed samym wydarzeniem kończyłem swój "mały projekt" dla plemienia i miejmy nadzieje, że zostanie jak najszybciej opublikowany.

Czy dużo musiałeś sobie powtórzyć przed Quizem Marzycieli? Czy znałeś już na tyle dobrze plemię, że nie musiałeś długo powtarzać?
Myślę, że dużo nie miałem do powtarzania. Podczas trwania Miesiąca Marzycieli wiele wiedzy na temat punktacji czy rang zdobyłem, ponieważ chciałem uzbierać odpowiednią ilość na rangę w górę. Dodatkowo posiadałem jakąś tam cząstkę wiedzy z przeszłości, ponieważ byłem dawno, dawno temu w Marzycielach.

Czy stresowałeś się przed Quizem Marzycieli?
Przed samym Quizem nie, ale kiedy już się rozpoczął to stresik się pojawił.

Jak się poczułeś jak okazało się, że dostałeś się do finału? Stresowałeś się? Co wtedy czułeś?
Ucieszyłem się, że się udało, chociaż było blisko, abym się do niego nie dostał, ponieważ miałem ostatnią szansę. Cały stres zdążył już ze mnie zejść i traktowałem to jak dobrą zabawę, i test swojej wiedzy.

Co sądzisz o swoich przeciwnikach w finale? Czułeś, że masz mniejsze szanse albo większe od nich?
Sądzę, że to było przyjemne grono finalistów, ponieważ nie było chyba w żadnym z nas jakiejś gorliwej rywalizacji. Nie czułem się ani lepszy, ani gorszy. Według mnie każde z nas miało szansę na wygraną, ponieważ wszystko zależało na jakie pytanie się trafi. To była istna loteria. :D

Co czułeś po wygraniu Quizu Marzycieli?
Na początku byłem w szoku, że wygrałem. Naprawdę potoczyło się to bardzo szybko, ponieważ już myślałem, że zająłem drugie/trzecie miejsce na podium, ale jednak nie i los się do mnie odwrócił.

Jak się czujesz z twoim tytułem?
Uhmm, tytuł jak tytuł. Fajnie, że go posiadam, ale tak naprawdę nie czuje nic specjalnego.

Czy masz jakiś cel w Marzycielach? Co chciałbyś robić?
Póki co staram się być aktywną myszką, która zbiera punkty. W przyszłości myślę, że zorganizuje swój jakiś własny dzień oraz niedługo mam zamiar aplikować do Wolnych Strzelców (chociaż jeszcze się nad tym zastanawiam). Poza tym nigdy nie wiadomo co przyjdzie mi do głowy lub czy nie dostanę jakiejś propozycji od samych szamanów. Dodatkowo jak wyżej wspomniałem powstał mój "mały projekt" dla Marzycieli i mam nadzieje, że w końcu się pojawi, bo jednak trochę czasu na niego poświęciłem.

Czy podobała Ci się forma Quizu Marzycieli?
Podobała, ale z chęcią bym zobaczył jakąś ulepszoną jego wersję.

Dziękujemy Hypnosowi za szczere odpowiedzi! Serdecznie zapraszamy Was także do wzięcia udziału w Quizie Marzycielskim za rok. Nagrodą za pierwsze miejsce jest tytuł "Kompetentny" i tym samym ranga w górę.
A na razie życzymy Wam miłego serkowania!

2 komentarze: