18 lipca 2019

Lilly - Czwartek z Marzycielem!

Każdy Marzyciel może wziąć udział w akcji: Czwartej z Marzycielem. Szczegóły znajdziesz o >>tutaj<<

Cześć! Jestem radosna i optymistyczna, uwielbiam poznawać nowych miłych ludzi, więc jeśli chcesz popisać nie bój się szepnąć na tfm! Uwielbiam przygody, magię i takie tam inne rzeczy. Mój nick w grze to Lilly#1565,  przygodę z tą grą zaczęłam zupełnie przypadkiem w 2016 roku. Gdy byłam nieco młodsza grałam na stronie Gry.pl, i wtedy pierwszy raz natknęłam się na Transformice. Mój stary nick to Myszkalili82. Grałam około rok, poznawałam grę, uczyłam się budować. Lecz potem odeszłam na rok, wróciłam w wakacje 2018. Zmieniłam nick, byłam w kilku plemionach. Skakałam po wielu miejscach, ale nigdzie nie czułam się dobrze póki nie trafiłam do Marzycieli. Zaczęło się od tego że Kana zaprosiła mnie na organizowaną w chatce planszówkę. Jakiś czas później dołączyłam... i zostałam, chyba na zawsze! Aktualnie mam rangę Idealista i jestem z niej bardzo dumna :D Pełnię też funkcję Nadwornej Malarki i Animatorki Zabaw.
Oprócz Transformice (na które nie wchodzę już zbyt często) zajmuję się rysowaniem. Rysuję ludzi, myszy, różne zwierzęta, np. wilki itp. oraz krajobrazy. Na komputerze, w szkicowniku, sprawia mi to wielką przyjemność! Ostatnio zainteresowałam się także tworzeniem map w Viprin's Drawing Editor, co jest czasochłonnym ale przyjemnym zajęciem!
Na koniec chciałabym podziękować Marzycielom za miłą atmosferę i uczestnictwo wspaniałych ludzi w moim "myszkowym" życiu. Dzięki wam dalej rysuję, robię mapy i bawię się wraz z innymi organizując wydarzenia. Wspaniałe uczucie.
Mam nadzieję że ten post pomógł Ci w poznaniu mnie trochę lepiej, dziękuję za przeczytanie!
~Lilly

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz