11 lipca 2019

Czwartek z Marzycielem - Kana

Kana to Marzycielka z którą pewnością znacie. W czerwcu zajęła drugie miejsce w punktacji plemiennej za sprawą swojej wielkiej aktywności podczas Miesiąca Marzyciela. Poznajcie ją lepiej, oto Czwartek z Marzycielem, podczas którego będziemy mogli dowiedzieć się na temat Kany :)


Mój nick w grze to Kana, dokładniej Kana#2630, ale to szczegół. Około rok temu ustawiam tą nazwę. Przed nią był nick Kanawariatow, w skrócie: miałam kanał na YouTube ''Kanał Wariatów" i oglądałam jedną z transmisji na żywo, zobaczyłam jak ktoś gra w myszki - tak, Transformice! Była mapka z kolizją, pierwsza myśl: "Nie poradzę sobie w tej grze... ale warto spróbować!" i zarejestrowałam się. Wpisałam w pole nazwy Kanalwariatow, ale uciekło mi "l".


Znajomi pisali do mnie Kana i tak powstał mój obecny login! Lubię czasem porysować, nie zawsze mi wychodzi, ale lubię to i czerpię z tego radość i satysfakcję! W głowie mam różne pomysły. Rysuje w sumie tylko myszki.
Transformice - na samym początku po założeniu konta największym znakiem zapytania było "Jak być tym kimś kto buduje?". Kiedy odpowiedziałam sobie na kilka pytań dotyczących gry, wciągnęłam do Transformice dwie osoby - moją siostrę Smaczne_haribo i koleżankę z klasy - Mucię. Chodziłam po różnych plemionach, najbardziej ceniłam w nich fakt, że można w nich czymś się zająć, wykazać, zrobić coś, co mam tutaj, w Marzycielach. Mogę hm, wykształcić rękę, głowę (pisanie opowiadań), zorganizować wydarzenia co bardzo lubię! Mam tutaj nieograniczony wachlarz możliwości no, poza łamaniem regulaminu. Apropo wydarzeń - jestem Animatorem Zabaw i lubię tą funkcję, jestem nim od czasu Miesiąca Marzycieli, już zdążyłam się "oswoić" z tym, co mam do zrobienia, przygotowania atrakcji. Staram się również o funkcje Wolnego Strzelca, gdyż Miesiąc Marzycieli mnie bardzo zmotywował do tworzenia map.


http://img.atelier801.com/3224f29f.pngW plemieniu byłam w październiku, ale niestety nie na długo. Dołączyłam na stałe (mam nadzieję) 11 maja, tego roku, mam aktualnie rangę Lotnik Przestworzy, co poszło mi bardzo szybko, nie ukrywam. Zbieranie punktów to dla mnie taki dodatek do bycia w plemieniu. Mogę dzięki temu zobaczyć co udało mi się zdziałać! Idzie mi to bardzo dobrze co mogę zobaczyć przez drugie miejsce w punktacji w czerwcu, a nawet w miesiącu mojego dołączenia - maju! Cieszę się takim wynikiem. Wiem, że w czasie Miesiąca Marzycieli zrobiłam bardzo wiele mapek i zorganizowała wiele wydarzeń. I jest to bardzo satysfakcjonujące, że mogę się zaangażować w życie plemienia. Mam tutaj, w Marzycielach wiele znajomych (co prawda niektórzy mnie nie mają, ale może z czasem?) Nie zamierzam odchodzić z Marzycieli i bardzo tu lubię to, że mogę coś zrobić, rozwinąć się! I w ogóle wszystko!

2 komentarze: