25 lipca 2019

Czwartek z Marzycielem - Rozafrozaxdd

Cześć. Moja nazwa w grze to Rozafrozaxdd#0000, w skrócie Roza, nie piszcie całego nicku, irytuje mnie to. Grę poznałam wpisując do wyszukiwarki "zwierzę cda gra". Wpisywałam zwierzęta jak leci psy, koty, chomiki, wiewiórki, i nadszedł czas na mysz. Konto założyłam 19 maja 2014 roku.

Moim pierwszym eventem był karnawał, nic w nim nie umiałam, było to jeszcze gdy nie miałam konta, a drugim wielkanoc, wtedy się zbierało złote jajka po wiosce. Początek były dosyć trudny, ale po jakimś czasie się nauczyłam wj, szamanowania i innych. Moim pierwszym itemem była stokrotka na ucho, którą kupiłam już pierwszego dnia, a futrem była szara pantera.Kupiłam ją na promocji za 200 truskawek. Jeśli chodzi o posiadanie truskawek chciałam mieć je jak najszybciej, więc wpisałam email do którego zapomniałam hasła, to dlatego nie mogę wysyłać prezentów. Pierwszego plemienia nie pamiętam, ale dobrze wspominam Odkrywcy, Morska Kraina, Mysia Ostoja, zostawałam w nich na dłuższy czas, bo nie lubię się przemieszczać.

Jednym z moich pierwszych znajomych była Wiewki, nie utrzymuję z nią kontaktu ale wiem że jest w plemieniu. Moim ulubionym trybem jest boski, innymi już zapomniałam się posługiwać. Lubię zbierać sery, najwięcej udało mi się uzbierać 15k, wtedy kupiłam futro ogniste, było to w roku 2017 w maju. Wspominam też bardzo dobrze event halloween 2014 pod koniec udało mi się zdobyć tytuł zagadkę.Obecnie mam 111lvl, proszę się nie denerwować jak komuś zabiorę st, nie jestem zachłanna ;c od dawna nie gram na statystyki ;/

Jeśli chodzi o mnie to interesuję się rysowaniem, aczkolwiek dużo nie rysuję, bo mi się nie chce, chociaż bardzo lubię robić AT. Moim ulubionym kolorem jest granatowy, którego wcześniej nie lubiłam, i lodowy niebieski. Posiadam dwa koty i dwa szczury, miłe zwierzątka dopóki niczego nie pogryzą. Lubię kolekcjonować wszystkie rysunki które mi narysowano, za wszystkie dziękuję♥. Na tfm nie wchodzę tak często jak dwa lata temu, eventy się powtarzają, nic nowego. Pewnie znajdą się rzeczy o których zapomniałam napisać, więc proszę mi wybaczyć.
Miłego dnia/nocy wszystkim którzy to przeczytali o/
Rysunek autorstwa Natalia Regres Krempa

1 komentarz: