27 lipca 2023

Myszopoly - edycja kwiatowa

 Organizator: Kana
Uczestnicy: Asias1 3(A), Ala_klopsik 3(A),Wilczaq 3(A), X_melon_x 3(A), Jestem_ona 3(A), Hajdula 2(A), Ev_yuko 3(A), Kosmo 3(A), Tensai 1(A), Expensiw 1(A)

W czwartkowe popołudnie odbyła się rozgrywka w lekko już zapomnianą grę w "Myszopoly". Ostatnia taka gra miała miejsce w listopadzie 2020 roku. Rozpoczęliśmy od wyjaśnienia zasad i sprawnie przeszliśmy do gry.


Pierwsze pola zostały bardzo szybko wykupione. Wiele osób stawało na szansach, a tymczasem... Kosmo wyrzucała same jedynki...

Gra w tym czasie nie współpracowała ze mną za bardzo, musiałam przelogować się ze cztery razy, bo nie widać było moich wiadomości
Na polu szóstym, które należało do Melona kręcił się niezły biznes - co chwilę ktoś się tam znajdował i musiał płacić Melonowi czynsz w wysokości 50 serków.

Szanse ciągle budziły w nas wiele emocji!

Wiele osób kupiło domki...

Graliśmy graliśmy... aż w końcu...

Po resecie, dokończyliśmy grę z wynikiem:
Wilczaq 231 X_melon_x 182 Jestem_ona 376 Ala_klopsik 309 Hajdula 321 Asias1 357 Ev_yuko 119 Kosmo 593
Wygrała Kosmo, pomimo braku domku, bo w ostatniej rundzie wylosowała szansę, wzbogacającą ją o 300 serków!
Odbyliśmy też krótką rozgrywkę w uno, ale ta gra również z nami nie współpracowała.
Dziękuję wszystkim za wspólną zabawę!
Kana


4 komentarze:

  1. Nie myślałam, ze tak dobrze bede się bawic przy myszopoly xD Świetnie bylo

    OdpowiedzUsuń
  2. Było super! Same szanse były interesujące i w jakimś stopniu nawiązywały do plemienia, co mi się bardzo podobało. ( Pssst.. kiedy collab z Gołębią Szansą??? )

    OdpowiedzUsuń