4 lipca 2023

Quiz Plemienny

Ogłoszenie wykonane przez Wilczaq


Wyjątkowo Quiz Plemienny odbył się w lipcu, a nie jak zawsze ostatniego dnia czerwca. Zasady jednak były takie same, choć trochę nam się zamieszania zrobiło w trakcie trwania konkursu.

Organizator: Mesmera
Kat: Lekkoduch
Uczestnicy: Laurenn#4597, Kickaricka3#9256, Jestem_ona#7797, Wilczaq#9140, Lilianka11, X_melon_x, Kosmo#7692, Kroph#3328

W tym roku, za sprawą Lilianki, wszyscy uczestnicy przed rozpoczęciem konkursu, przedstawili się. 

Gdy wszyscy uczestnicy się przedstawili, został przypomniany regulamin i mogliśmy rozpocząć główny konkurs. 
Laurenn otrzymała pierwsze pytanie w naszym quizie.
Pierwsza runda przebiegła dość chaotycznie. W tej edycji trochę pomagałam uczestnikom, jako organizator, by za szybko mi nie odpadali. Nie zawsze wyszło mi to idealnie, przez co było kilka słów protestu i powstał potem chaos na czacie. Ale potem w miarę udało się nam to rozwiązać. 
Do finału dotarli: Jestem_ona, Lilianka11, Wilczaq
Finał od zawsze miał cięższe pytania i w większości dotyczy historii plemienia. Uczestnicy byli przerażeni pytania, choć nie wiem czemu (XD). Początkowe pytania z finału są łatwiejsze niż te dalsze. 
Walka nie trwała długo, ze względu na trudność pytań, a oto wyniki (grafika wykonana przez Wilczaq)

Trzecie miejsce zajmuje Lilianka11 i otrzymuje 20 (Q) punktów do punktacji plemiennej. Drugie miejsce należy się Jestem_ona, która otrzymuje 25 (Q). Reszta uczestników otrzymuje 5(Q) punktów.
Dziękuję za wzięcie udziału w naszym Quizie Plemiennym!


3 komentarze:

  1. Fajnie było :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla osób które będą robić w przyszłości ten quiz: maskotką plemienia jest Marzenie. Pozdrawiam Hypnosa

    OdpowiedzUsuń