25 lipca 2023

Tensai i Jestem_ona vs tytuł "Ekspert Bootcamp"

 W dniu 24.07.2023 odbyła się pierwsza, a nawet dwie, po wieeeelu latach (o ile nie w historii) próba zdobycia tytułu Ekspert Bootcamp. O 15:30 rozpoczął ją Tensai, więc przenieśliśmy się na specjalnie stworzony publiczny pokój, gdzie dołączyli do nas inni Marzyciele, a także inne myszki. Chęć podjęcia próby na tytuł, zgłosiła także Jestem_ona, której próbę rozpoczęliśmy o 16:00.


"Zdający" Marzyciele nie mieli szczęścia do losowanych mapek, znaczna ich część była naprawdę szczególnie trudna.


W pewnym momencie, postawiliśmy jednak na senną przerwę:


Zanim przejdę do wyników próby, przedstawię zasady zdobywania tego tytułu, jakie będę stosować, kiedy ktoś będzie chciał, abym go obserwowała. Będą one jeszcze udoskonalane i precyzowane.

Aby otrzymać ekspert bc: trzeba pokazać jak się przechodzi mapy na bootcamp1 (dowolnym publicznym pokoju bootcamp), niezależnie od trudności map. Tytuł otrzyma osoba, która będzie dobrze przechodzić mapy. Czas próby: godzina. Zgłaszać się do Szamana Plemiennego. Termin będzie ustalany oraz znajdziemy inne osoby do oceniania, których nicki nie zostaną ujawnione.


Próba, jak już zostało wspomniane - trwa godzinę. Każdą mapkę oceniam w skali 0-10 za styl, a każde wejście do norki, jest dodatkowo wliczonym punktem. Zdający Marzyciel może postanowić zrobić sobie dwie przerwy (1 przerwa = 1 mapka), w zależności od liczby przerw, tyle mapek myszka ma jeszcze do przejścia podczas próby, po zakończeniu podstawowego czasu jednej godziny (czyli skoro Tensai i Jestem_ona, zrobili po jednej przerwie - ich próby trwały godzinę + jedną mapkę). Aby próba się powiodła, nie będzie konkretnego progu procentowego, bo to po prostu widać, czy ktoś potrafi przechodzić bootcampowe mapki, czy nie, będę podawała wyniki procentowe próby, w razie gdyby u kogoś pojawiały się wątpliwości, czy danej myszce został bądź nie, przyznany sprawiedliwie tytuł.



Pomysłem moim było również, aby istniała możliwość nabijania punktów próby, przez pół godziny podczas trwania próby innej osoby, jednak jak zobaczyłam wyniki Tensaia i Jestem_ona, jeszcze bez wliczonych tych punktów, to uznałam, że będzie zbyt łatwo XD

Otóż wydaje mi się, że wszyscy wiemy, że zarówno Tensai, jak i Jestem_ona na bootcampach się znają i je potrafią (ba, prowadzili nawet dzień z nimi związany - KLIK), ich próby zostają zaliczone, z różnicą jednego punkta w ocenianiu - Jestem_ona 86%, Tensai 84% - Tensai przeszedł o trzy mapki więcej, a Jestem_ona otrzymała w sumie o 4 punkty więcej za styl. Przed tą dwójką pozostała tylko próba nieświadoma (dla nich) - obserwowani będą przez jakiś czas na pokojach trybu bootcamp, nieświadomi tego, że są obserwowani, a to będzie ich ostatnia prosta do zdobycia tytułu Ekspert Bootcamp. Do wszystkich Marzycieli - jak zauważycie kogoś z nich na bootcampie, a będziecie się nudzić, możecie wejść i napisać do mnie (Kana#2630, discord: kanucha) szczerą recenzję umiejętności bootcampowych tych myszek. 
Gratuluję i powodzenia w części drugiej!

2 komentarze:

  1. Damn ale powaznie brzmi ten test czy cokolwiek to jest O.O Nie wiedziałam, że nawet taki tytuł jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi poważnie, ale realia są takie, że na pokoju nie było jakiegoś wielkiego stresu, że Szaman obserwuje (chyba), ja głównie się naśmiewałam z mojej (nie)umiejętności na tym trybie XD Podczas tej próby, oficjalnie też zrzekłam się tytułu Królowej Bootcampu, ale pozostanę nią na zawsze w serduszku

      Usuń