14 lipca 2023

Miesiąc Marzycieli 2023 - wyniki

 Coroczne czerwcowe obchody urodzin naszego plemienia, zwane Miesiącem Marzycieli w tym roku przebiegły zupełnie inaczej niż zawsze (KLIK). Za temat przewodni obrałam, jak zapewne zauważyliście, wodę - jej zbiorniki, mieszkańców i podróżników morskich. Punktacja do całego Miesiąca Marzycieli, za wyjątkiem punktacji z dni tematycznych, pojawi się na samym dole. W razie pominięcia czyichś odpowiedzi - proszę o kontakt (Kana#2630)

Miesiąc Marzycieli składał się z: planszy, której uzupełnianie dawało hasło, a uzupełniało się ją poprzez zdobywanie haseł z trzech dni tematycznych, trzech konkursów, oraz trzech zagadek.


K1 - HASŁO DO PLANSZY: BIEDRONKA, BALON
Firletka



Jestem_ona







Kamileg

Kickaricka3









Hajdula

Lilianka11 (inspiracja "Wojowniczymi Żółwiami Ninja")








Wilczaq
W tym konkursie miejsce pierwsze zajmuje Wilczaq, a drugie Jestem_ona (Punktacja na samym dole)

K2 - HASŁO: SER
Firletka



Kickaricka3

Wilczaq

Wszystkie prace są niesamowite! W tym konkursie postanowiłam nie przydzielać miejsc.


 K3 - HASŁO: WYDRA

Kickaricka3
Kicka jako jedyna przesłała pracę na ten konkurs, bardzo ciekawa interpretacja i dziękuję za udział :)

Z1: Na dnie ma piasek lub kamienie. Co jest ponad nimi?
HASŁO: RAKIETA
ODPOWIEDŹ: morze, woda, ocean
PRAWIDŁOWA ODPOWIEDŹ: Chomiczkaxxx, Firletka, Hajdula, Kickaricka3, Lilianka11, Wilczaq

Z2: Podaj wynik działania
HASŁO: TORT
ODPOWIEDŹ: 9,2, jednak akceptowałam też 10 przez moją pomyłkę w poście
PRAWIDŁOWA ODPOWIEDŹ: Firletka, Hajdula, Jestem_ona, Kickaricka3, Lilianka11, Wilczaq

Z3: Autor mapki
HASŁO: RYBA
ODPOWIEDŹ: Usagides
PRAWIDŁOWA ODPOWIEDŹ: Jestem_ona, Lilianka11, Wilczaq

Dzień Wody - HASŁO: UFO
Dzień Ryby - HASŁO: GOŁĄB --> błąd! było to hasło ZDJĘCIE

Wilczaq

Jestem_ona

Lilianka11

Hajdula

Kickaricka3

OSTATECZNE HASŁO: BURSZTYNY
ODGADNĘLI: Hajdula, Jestem_ona, Lilianka11, Wilczaq

Dziękuję wszystkim za udział w tegorocznym Miesiącu Marzycieli! Punktacja prezentuje się w sposób następujący (dni tematyczne liczone były na bieżąco):
Chomiczkaxxx 1(I)
Firletka 4(K), 7(K), 1(I), 2(I) = 14 pkt
Hajdula 4(K), 1(I), 2(I), 1(D), 2(D) =10 pkt
Jestem_ona 5(K), 2(I), 3(I), 3(D), 2(D) =15 pkt
Kamileg 4(K)
Kickaricka3 4(K), 7(K), 7(K), 1(I), 2(I), 1(D) = 22 pkt + 4(D) = 26 za całość
Lilianka11 4(K), 1(I), 2(I), 3(I), 3(D), 2(D) = 15 pkt
Wilczaq 6(K), 7(K), 1(I), 2(I), 3(I), 3+1(D), 2(D) = 25 pkt + 5(D) = 30 za całość

Najaktywniejszą osobą okazał się Wilczaq, za co otrzymuje 5(D), a za nim Kickaricka3, która otrzymuje 4(D) - uwzględnione w punktacji.

Dziękuję wszystkim za zaangażowanie podczas tego miesiąca, mam nadzieję, że miło spęzdiliście ten czas! Zapraszam do dalszej aktywności w naszym plemieniu :)
Kana

4 komentarze:

  1. Ten miesiąc był super! Podobał mi się sam pomysł z planszą, ciekawie mi się ją uzupełniało. Same konkursy, zagadki oraz dni również były fajne. Zdecydowanie miło spędziłem ten czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym miesiącu naprawdę dużo się działo, a najlepsze były dni tematyczne!

    OdpowiedzUsuń