Dzisiaj odbył sie konkurs klonów. Niestety nie było Marzenia : (, ale jakoś sobie poradziłam. W konkursie brali udział Toleczkapunk - Lammppa, Xayle - Tinusia, Bezimienny - Sarahos. Wszyscu uczestnicy mieli bardzo kolorwe stroje ( tak jak na fotce, od lewej Xayle,Tiusia,Bezimenny,Sarahos, Toleczkapunk, Lammppa i ja Minicoin ). Zdjęcie niewyraźne,bo robił je ktoś inny i mi przesłał : ). Konkurs wygrały Xayle i Tinusia, za pomysłowość i największą ilość głosów. Mam nadzieje, że jeszcze kiedyś zorganizuje ten konkurs : ). ZWYCIĘZCĄ SERDECZNIE GRATULUJE ; )))).
29 września 2012
26 września 2012
Była imprezka
Była. Xayle ją urządziła. Ale co ja będę pisać. Dodam zdjęcia i sami ocenicie :)
Pierwsza mapka, która mi przypadła do gustu. Muzyka nawet pasowała. Potem były jakieś komplikacje, ale co to za impreza bez komplikacji?
Kilka osób, które złapałam. Same dziewczyny jak widać. My chyba lubimy tańczyć po prostu :).
Do imprezy dołączyła gra w bilarda. Niestety piłki nie wlatywały do dziurki, a szkoda. Choć ciężko było nimi kierować.
Coś co wprost kocha Znajoma... Piłki. Uwielbia kiedy walają się po mapie. I tak powstała zabawa w basenie pełnym piłek.
Ostatnie zdjęcie, tyle osób złapałam póki tańczyły. Potem na tym miejscu było pełno myszek i nie miałabym takiego fajnego efektu. Zabawa była przednia do momentu, kiedy zaczęły się bunty na tle muzyki. Ale wiadomo, że na imprezach nieprzyjemności się nie uniknie.
Dziękuję Xayle za urządzenie imprezy :)
Pierwsza mapka, która mi przypadła do gustu. Muzyka nawet pasowała. Potem były jakieś komplikacje, ale co to za impreza bez komplikacji?
Kilka osób, które złapałam. Same dziewczyny jak widać. My chyba lubimy tańczyć po prostu :).
Do imprezy dołączyła gra w bilarda. Niestety piłki nie wlatywały do dziurki, a szkoda. Choć ciężko było nimi kierować.
Coś co wprost kocha Znajoma... Piłki. Uwielbia kiedy walają się po mapie. I tak powstała zabawa w basenie pełnym piłek.
Ostatnie zdjęcie, tyle osób złapałam póki tańczyły. Potem na tym miejscu było pełno myszek i nie miałabym takiego fajnego efektu. Zabawa była przednia do momentu, kiedy zaczęły się bunty na tle muzyki. Ale wiadomo, że na imprezach nieprzyjemności się nie uniknie.
Dziękuję Xayle za urządzenie imprezy :)
25 września 2012
Sposób na firsty czyli komenda /watch
Czasami brakuje nam paru firstów do title. Firsty bardzo trudno zdobyć, ale moge powiedzieć jak to ułatwić. W czat wpisujecie /watch i swój nick (np. /watch Minicoin).Wtedy wszystkie inne myszki zrobią sie zamazane, a wy podświetlicie się na różowo. Inne myszy tego nie widzą, więc to bardzo nam ułatwia grę ( to tak jak byście byli sami na roomie : ) ). Żeby wyłączyć " watcha " wpisujecie w czat /watch i znowu macie normalny obraz. Mam nadzieje, że wielu myszką to pomoże XD.
22 września 2012
Baffbotffa :)
21 września 2012
Nauka dla nowych szamanów
Zostałam poproszona o stworzenie samouczka dla myszek, które nie potrafią być szamanem w transformice. Na pewno, spotkaliście kogoś, kto nie potrafi budować. Ten post jest stworzony po to, aby był instrukcją dla nowo-myszy i każdy, więc można śmiało wysyłać. Jeśli o czymś zapomniałam, proszę napisać w komentarzu.
!!Dużo już uratowałam myszek, więc jeśli o czymś nie napisałam to przepraszam. Mogłam zapomnieć o rzeczach ważnych, które dla nowych szamanów są trudne. !!
Zasięg i tworzenie przedmiotów
Każdy z szamanów ma swoje pole, gdzie mogą tworzyć. Określa to niebieski okręg. Wyjątkami jest duch i strzałka.
Kiedy tworzymy nowe przedmioty, zajmuje nam to kilka sekund. Przy myszce jest pasek, który to podkreśla.
15 września 2012
Rozstrzygnięcie konkursu na chatkę plemienną
Dziś odbył się konkurs na mapki plemienne.
Oto mapy:
Oto mapy:
Lammppa
Minicoin
Haksik
Majafilip
To wszystkie mapy konkursowe. Wygrała mapa Haksika. Wygrała dzięki swojemu stylowi i pewnej dozie kreatywności. Kiedy tylko ją zobaczyłam, stwierdziłam, że to jest to. Znajoma była tego samego zdania.
I jeszcze mapa Znajomej, która też pokazała na konkursie mapę :)
12 września 2012
Nauka tworzenia map
Wiele osób ma problem z tworzeniem map w transformice. Ten post jest napisany dla osób, które chcą nauczyć się tworzyć lub mają problemy z niektórymi elementami. Jeśli coś jest nie jasne, proszę napisać komentarz.
Aby eksportować mapę trzeba mieć uzbierać 1000 serków w profilu. Także w sklepie trzeba mieć przynajmniej 40 serków, gdyż tyle kosztuje eksportowanie mapy.
L- określa długość
H- określa wysokość
Można wpisywać cyfry w miarę swoich potrzeb i przesuwać lub zmieniać wielkość, zależy, w którą kratkę wpiszecie daną liczbę.
2.Usuń- służy do szybkiego usuwania, można też wcisnąć delete.
Kopiuj- tworzy idealną kopię, przydaję się jak chce się zrobić schodki lub coś innego, zależy od autora
3. Z- służy do "pierwszeństwa" przedmiotów. Dzięki temu możesz ustawić, co na danej mapie ma być ukazane w pełni, a co ma być za czymś. Plus sprawia, że przedmiot wysuwa się do przodu, a minus na odwrót. Tłumacząc,np. stworzyłeś trzy przedmioty w podanej kolejności: niebieskie koło, czarny prostokąt i duże białe koło. Kiedy układasz te obiekty na sobie, niektóre ci "znikają" pod danym przedmiotem. Klikasz na białe koło, później dwa razy minus i duży przedmiot jest za dwoma figurami.
4Bacground- to podstawowa opcja, wyświetla się domyślnie, sprawia, że dany element jest w "tle". Jeśli myszki mogą na przejść przez dany przedmiot (bo nie ma ustawionej kolizji), to widzimy całego gryzonia.
Pierwszy plan- zasłania wszystko (oprócz jednego z gruntów), co nie ma ustawionego pierwszego planu, myszki, szamana i obiekty szamana również przysłania.
5.Ruchome podłoże- włącza funkcje podkreślone.
Masa- ciężar obiektu/podłoża
Stały kąt nachylenia- opcja domyślna to zero, więc wtedy przedmiot reaguje normalnie. Można wybrać cyfrę 1, która nie pozwala przedmiotowi odchylić w żaden sposób. Czyli jeśli deskę pod kątem 45 stopni, wybierzesz jeden, to ona nie zmieni swojego nachylenia, nawet jak walniesz kulą, co najwyżej wyleci ci za mapę ;)
Tłumienia linowe i kątowe służą do tworzenia wind, map, gdzie przedmioty się poruszają, Jednak trzeba ustawić odpowiednio inne elementy w odpowiedni sposób, aby działało. Więc autor na ogół sam odkrywa to, później nie zdradzając sekretów.
6. Tarcie- czyli jak mysz reaguje na podłoże, jeśli tarcie ma zero, gracze będą się po tym ślizgać jak po lodzie i uniemożliwi im to wspinaczkę, takie tarcie ma lód. 20 to tarcie czekolady. Dzięki temu różne przedmioty mogą mieć różne właściwości, niekoniecznie jak to było ustawione w domyślnej opcji.
Odbicie- czyli jak mysz reaguje na podłoże, tym większe odbicie tym lepsze wybicie. Trampolina ma 1.2, a lawa 20. Można oczywiście wybrać własne wielkości, że np. lód będzie wybijał dwa razy lepiej niż trampolina i będzie mieć te same tarcie co zwykła ziemia.
Kąt nachylenia- służy do ustawiania gruntów i obiektów szamana, wg potrzeb. Np. chcesz stworzyć dach do prymitywnego domu, więc tworzysz prostokąt nachylasz go o 45 stopni, kopiujesz, klikasz na drugi prostokąt i ustawiasz 315 stopni i gotowe prymitywny daszek.
7Kolizja z myszkami- na ogół domyślna opcja, jeśli chcesz aby twoja mysz przechodziła przez przedmioty, po prostu odhaczasz tą opcje.
Kolizja z podłożami- to reaguje na obiekty szamana oraz gruntu, które mają ustawione opcje "ruchome podłoże". Jeśli odhaczysz tą opcje, przedmioty nie zatrzymają się na tym gruncie.
8. Ta opcja służy do zmiany koloru. 0-to czarny kolor. 6 liter F- to biały.
Później wczytujesz i masz mapę rozciąganą. Poniższy obrazek ukazuje ci się na początku, kiedy wchodzisz w edytor. Tam, gdzie informacje o np. opcjach obiektu, jak na pierwszym obrazku.
Aby eksportować mapę trzeba mieć uzbierać 1000 serków w profilu. Także w sklepie trzeba mieć przynajmniej 40 serków, gdyż tyle kosztuje eksportowanie mapy.
I Opcje obiektu
Pierwszy rysunek jest do obiektów. Ja wybrałam z gruntów.
1. X- można przesuwać w poziomie, tym bardziej na prawo tym liczba się zwiększa.
Y- można przesuwać w pionie, im większa liczba, tym bardziej przesuwa się obiekt.
L- określa długość
H- określa wysokość
Można wpisywać cyfry w miarę swoich potrzeb i przesuwać lub zmieniać wielkość, zależy, w którą kratkę wpiszecie daną liczbę.
2.Usuń- służy do szybkiego usuwania, można też wcisnąć delete.
Kopiuj- tworzy idealną kopię, przydaję się jak chce się zrobić schodki lub coś innego, zależy od autora
3. Z- służy do "pierwszeństwa" przedmiotów. Dzięki temu możesz ustawić, co na danej mapie ma być ukazane w pełni, a co ma być za czymś. Plus sprawia, że przedmiot wysuwa się do przodu, a minus na odwrót. Tłumacząc,np. stworzyłeś trzy przedmioty w podanej kolejności: niebieskie koło, czarny prostokąt i duże białe koło. Kiedy układasz te obiekty na sobie, niektóre ci "znikają" pod danym przedmiotem. Klikasz na białe koło, później dwa razy minus i duży przedmiot jest za dwoma figurami.
4Bacground- to podstawowa opcja, wyświetla się domyślnie, sprawia, że dany element jest w "tle". Jeśli myszki mogą na przejść przez dany przedmiot (bo nie ma ustawionej kolizji), to widzimy całego gryzonia.
Pierwszy plan- zasłania wszystko (oprócz jednego z gruntów), co nie ma ustawionego pierwszego planu, myszki, szamana i obiekty szamana również przysłania.
5.Ruchome podłoże- włącza funkcje podkreślone.
Masa- ciężar obiektu/podłoża
Stały kąt nachylenia- opcja domyślna to zero, więc wtedy przedmiot reaguje normalnie. Można wybrać cyfrę 1, która nie pozwala przedmiotowi odchylić w żaden sposób. Czyli jeśli deskę pod kątem 45 stopni, wybierzesz jeden, to ona nie zmieni swojego nachylenia, nawet jak walniesz kulą, co najwyżej wyleci ci za mapę ;)
Tłumienia linowe i kątowe służą do tworzenia wind, map, gdzie przedmioty się poruszają, Jednak trzeba ustawić odpowiednio inne elementy w odpowiedni sposób, aby działało. Więc autor na ogół sam odkrywa to, później nie zdradzając sekretów.
6. Tarcie- czyli jak mysz reaguje na podłoże, jeśli tarcie ma zero, gracze będą się po tym ślizgać jak po lodzie i uniemożliwi im to wspinaczkę, takie tarcie ma lód. 20 to tarcie czekolady. Dzięki temu różne przedmioty mogą mieć różne właściwości, niekoniecznie jak to było ustawione w domyślnej opcji.
Odbicie- czyli jak mysz reaguje na podłoże, tym większe odbicie tym lepsze wybicie. Trampolina ma 1.2, a lawa 20. Można oczywiście wybrać własne wielkości, że np. lód będzie wybijał dwa razy lepiej niż trampolina i będzie mieć te same tarcie co zwykła ziemia.
Kąt nachylenia- służy do ustawiania gruntów i obiektów szamana, wg potrzeb. Np. chcesz stworzyć dach do prymitywnego domu, więc tworzysz prostokąt nachylasz go o 45 stopni, kopiujesz, klikasz na drugi prostokąt i ustawiasz 315 stopni i gotowe prymitywny daszek.
7Kolizja z myszkami- na ogół domyślna opcja, jeśli chcesz aby twoja mysz przechodziła przez przedmioty, po prostu odhaczasz tą opcje.
Kolizja z podłożami- to reaguje na obiekty szamana oraz gruntu, które mają ustawione opcje "ruchome podłoże". Jeśli odhaczysz tą opcje, przedmioty nie zatrzymają się na tym gruncie.
8. Ta opcja służy do zmiany koloru. 0-to czarny kolor. 6 liter F- to biały.
II Mapa rozciągana
Kod to: <C><P F="4" L="1600"/><Z><S /><D /><O /></Z></C>Później wczytujesz i masz mapę rozciąganą. Poniższy obrazek ukazuje ci się na początku, kiedy wchodzisz w edytor. Tam, gdzie informacje o np. opcjach obiektu, jak na pierwszym obrazku.
11 września 2012
Nowy konkurs - lista marzycieli
Ogłaszam konkurs, na który trzeba się niesamowicie nastarać. Ale nie wybiorę tylko jednego zwycięzcy, bo będzie ich nawet kilku. Oczywiście wygraną jest ranga, ale jeśli naprawdę ktoś się postara mogę podwyższyć nawet o dwie rangi ( nie dotyczy wysokich rang)
Zasady są proste. Potrzebuję listę Marzycieli, aktualną. Trzeba spisywać osoby, które są online w plemieniu, albo inaczej. Musicie sprawdzić czy te osoby, które wpisaliście nadal są w plemieniu. Ciągle aktualizować listę. Daje na to 2 tygodnie.
Listy można przesyłać na moją pocztę marzenie@opoczta.pl. Nie odczytuje list przed 22.09. Po 22.09 oczekuje jak najbardziej aktualnej listy. Wszystkie osoby na liście będą sprawdzone. Ta osoba, która zbierze na wysłanej przez siebie liście najbardziej aktualnych członków plemienia, ta wygrywa.
Jeśli coś jest nie zrozumiałe, śmiało pisać :)
Zasady są proste. Potrzebuję listę Marzycieli, aktualną. Trzeba spisywać osoby, które są online w plemieniu, albo inaczej. Musicie sprawdzić czy te osoby, które wpisaliście nadal są w plemieniu. Ciągle aktualizować listę. Daje na to 2 tygodnie.
Listy można przesyłać na moją pocztę marzenie@opoczta.pl. Nie odczytuje list przed 22.09. Po 22.09 oczekuje jak najbardziej aktualnej listy. Wszystkie osoby na liście będą sprawdzone. Ta osoba, która zbierze na wysłanej przez siebie liście najbardziej aktualnych członków plemienia, ta wygrywa.
Jeśli coś jest nie zrozumiałe, śmiało pisać :)
8 września 2012
MAM TALENT!
Dziś w plemieniu odbył się konkurs na Talent. Niestety myszy nie chciały stosować się do zasad i przeprowadzenie konkursu sprawiło wiele trudności. Większość nie opuszczała sceny, nawet po przedstawieniu swojego talentu. W którymś momencie nie wiedziałyśmy co kto przedstawia. Ostatecznie zniechęciłyśmy się do organizacji podobnych konkursów.
Ze Znajomą wyłoniłyśmy zwycięzce, choć było ciężko wybrać, ponieważ na scenie był jeden wielki chaos.
Wygrała Zuzumalutka za wiersz ułożony przez siebie. Był krótki i na temat. Niestety nie zdążyłam go skopiować, żeby wam pokazać, bo za dużo do mnie osób pisało. Gratuluje Zuzumalutka za wygranie i przedstawienie talentu. Dziękuję innym uczestnikom za udział.
I proszę nauczcie się, że nie zawsze się wygrywa. Ja i Znajoma oceniamy obiektywnie.
Przypominam o konkursie na mapkę plemienną. Która będzie w przyszłą sobotę. Serdecznie zapraszam :)
Lammppa też zgłosiła swój talent, ale niestety podczas konkursu nie zdołałam otworzyć pliku. Wysłała mi rysunek. Bardzo ładny. Dziękuję za rysunek i przykro mi, że nie zdołałam go otworzyć :)
Ze Znajomą wyłoniłyśmy zwycięzce, choć było ciężko wybrać, ponieważ na scenie był jeden wielki chaos.
Wygrała Zuzumalutka za wiersz ułożony przez siebie. Był krótki i na temat. Niestety nie zdążyłam go skopiować, żeby wam pokazać, bo za dużo do mnie osób pisało. Gratuluje Zuzumalutka za wygranie i przedstawienie talentu. Dziękuję innym uczestnikom za udział.
I proszę nauczcie się, że nie zawsze się wygrywa. Ja i Znajoma oceniamy obiektywnie.
Przypominam o konkursie na mapkę plemienną. Która będzie w przyszłą sobotę. Serdecznie zapraszam :)
Lammppa też zgłosiła swój talent, ale niestety podczas konkursu nie zdołałam otworzyć pliku. Wysłała mi rysunek. Bardzo ładny. Dziękuję za rysunek i przykro mi, że nie zdołałam go otworzyć :)
4 września 2012
Baffbotffa w plemiennym pokoju
Hej,
Jak wiadomo w myszkach można grać w baffbotffa, zarówno na specjalnych pokojach, jak i też w domku plemiennym. Dzisiaj postanowiłam zrobić kilka zdjęć, grających Marzycieli
Jak wiadomo w myszkach można grać w baffbotffa, zarówno na specjalnych pokojach, jak i też w domku plemiennym. Dzisiaj postanowiłam zrobić kilka zdjęć, grających Marzycieli
3 września 2012
Wystarczy muzyka
Wpadłam na chwilę do chatki plemiennej, włączyłam muzykę i uradowane myszki zaczęły tańczyć :). Tak niewiele trzeba do dobrej zabawy :).
No i tyle zdjęć, więcej nie robiłam :).
Przypominam o konkursach które są w poprzedniej notce.
Dla osób, które tworzą plemienną mapkę podaje kod na rozciąganą mapę
No i tyle zdjęć, więcej nie robiłam :).
Przypominam o konkursach które są w poprzedniej notce.
Dla osób, które tworzą plemienną mapkę podaje kod na rozciąganą mapę
<C><P L="1600" /><Z><S
/><D /><O /></Z></C>
2 września 2012
Za co ranga i sprawy organizacyjne
ARCHIWUM
I pierwszy post poświęcę temu za co można dostać rangę. Przede wszystkim za robienie coś dla plemienia i nie chodzi o zapraszanie myszek. Za zapraszanie nie ma rang.
Jak robić coś dla plemienia?
Często zadawane mi pytanie. Można robić sporo np. pilnować sytuacji w plemieniu, pomagać myszkom, zgłaszać pomysły na nowe rzeczy w plemieniu, zorganizować nawet konkurs (ustalenie z wodzem).
Ranga jest jeszcze za wygranie konkursu (z tych na rangę), nie dotyczy konkursu Top Myszek.
Przyjmuję wszelkie skargi na inne myszki, jeśli nazbiera ich się sporo, osoba zostaje wydalona z plemienia.
W plemieniu nie wolno przeklinać i wyzywać myszek. Macie być dla siebie mili. Współpracujcie ze sobą i nie róbcie sobie przykrości. Liczę na to, że moje plemię dalej będzie się rozrastać.
Wyjaśniam bardziej za co ranga:
-za wygranie konkursu na rangę
- zdobycie tytułu plemiennego ( także zakładka ważne)
ZA PUNTACJE, punty można zdobyć za:
- robienie coś dla plemienia (podawanie pomysłów, organizowanie imprez, konkursów - ustalenie z wodzem, robienie reportaży, zgłaszanie nieprawidłowości, pilnowanie porządku w plemieniu itd.).
- za wygranie konkursu (etykieta aktualne konkursy-konkursy na rangę), nie dotyczy Top myszy i innych. Dokładnie jest podkreślone, które konkursy za rangę.
- za pełnienie jakiejś funkcji ( jest to w zakładce ważne informacje plemienne - polecam zajrzeć). Ale nie dostaje się od razu rangi, tylko po czasie, jak osoba sprawdzi się na danej funkcji. Nie za wszystkie funkcje są rangi.
Subskrybuj:
Posty (Atom)