Sprawa pierwsza:
Przerywam sojusz z Wyzwolicielami
Dowiedziałam się, że Youseksiak, gracz odpowiedzialny za kontakt międzyplemienny
odszedł. Wódz nie poinformował mnie o niczym- w ogóle nie mam z nim kontaktu stałego.
Werdykt:
Sojusz zostaje przerwany
Sprawa druga:
Przerywam sojusz z Domek dla myszek
Proszę nie mylić z Klubem dla myszek. Od dawna nie mieliśmy kontaktu z tym plemieniem. Obawiam się, że przestało być aktywne.
Werdykt:
Sojusz zostaje przerwany
Sprawa trzecia:
Przerywam sojusz z Mysia norkaa
To formalność- wódz plemienia dawno odszedł, a plemię samoistnie funkcjonuje pewnie. Sam dawny wódz może wznowić sojusz.
Werdykt:
Sojusz zostaje przerwany
Sprawa czwarta:
Przerywam sojusz z Wolf's Cave
Od dawna nie mieliśmy kontaktu z tym plemieniem. Obawiam się, że przestało być aktywne.
Werdykt:
Sojusz zostaje przerwany
Sprawa piąta:
Przerywam sojusz z World of Ponies
Od dawna nie mieliśmy kontaktu z tym plemieniem. Obawiam się, że przestało być aktywne.
Werdykt:
Sojusz zostaje przerwany
Sprawa szósta:
Przerywa sojusz z Czarodziejami
Wódz odszedł, a z resztą nie mamy kontaktu.
Werdykt:
Sojusz zostaje przerwany
W razie wątpliwości
No chyba nie to jedyne plemię, gdzie nazwa sojusz jest umowna.
Typ trawiasty- mam dobry kontakt z wodzem, a vice można się dogadać. Plemię bardziej nastawione na zbieranie serów.
Cis0wianka- w sumie to nie wiem.... Postanowieniem Marzenie, sojusz zerwany
Odkrywcy- zapraszają na imprezy i na odwrót- jest wymiana pomysłami
Klub dla myszek- staranie się wspólnych imprez międzyplemiennych
Kingdom of Otaku- otwarci na pomysły i organizacje, słaby kontakt, ale tutaj wszystko do nadrobienia