8 stycznia 2013

Funcja debug

Jak już niektórzy zauważyli jest komenda debug, można wykorzystać ją w grze oraz na edytorze.
Aby ją wywołać, wystarczy tylko wpisać /debug

Aby wyłączyć wpisujecie to samo. W nowych rundach wam się to aktywuje lub wyłączy. W chatce plemiennej wystarczy zginąć, aby komenda zadziała. W czacie głównym będzie poinformowani o tym, czy włączyła wam.
Ktoś mi powiedział, że ta funkcja jest, aby się mniej się ścinało.
Jak dla mnie to pokazuje z czym są powiązane przedmioty na co one reagują oraz na co reaguje nasza mysz.
Mysz jest zaznaczona jako większe koło przy użyciu tej komendy, inne przedmioty tracą swój kolor, a niebieskie linie pokazują łączenia.


 To zdjęcie bez myszy zrobiłam w edytorze, a drugie w chatce plemiennej.

Z boku zdjęcie jest bardziej skomplikowanej mapy. Dzięki temu można mniej więcej dowiedzieć się o mapie, jak działa. Dla bardziej doświadczonych graczy, którzy budują skomplikowane mapy, otwiera to szereg możliwości, nie tylko mogą patrzeć na swoje mapy, ale także spróbować powtórzyć mechanizm mapy, aby wykorzystać to po swojemu.

Oczywiście sami możecie się przekonać o funkcji debug, włączając tą komende.

12 komentarzy: