26 września 2012

Była imprezka

Była. Xayle ją urządziła. Ale co ja będę pisać. Dodam zdjęcia i sami ocenicie :)

Pierwsza mapka, która mi przypadła do gustu. Muzyka nawet pasowała. Potem były jakieś komplikacje, ale co to za impreza bez komplikacji?

Kilka osób, które złapałam. Same dziewczyny jak widać. My chyba lubimy tańczyć po prostu :).

Do imprezy dołączyła gra w bilarda. Niestety piłki nie wlatywały do dziurki, a szkoda. Choć ciężko było nimi kierować.

Coś co wprost kocha Znajoma... Piłki. Uwielbia kiedy walają się po mapie. I tak powstała zabawa w basenie pełnym piłek.

Ostatnie zdjęcie, tyle osób złapałam póki tańczyły. Potem na tym miejscu było pełno myszek i nie miałabym takiego fajnego efektu. Zabawa była przednia do momentu, kiedy zaczęły się bunty na tle muzyki. Ale wiadomo, że na imprezach nieprzyjemności się nie uniknie.

Dziękuję Xayle za urządzenie imprezy :)

5 komentarzy:

  1. Nie ma za co . <:
    Więcej pioseek trzeba pobrać bo im sie moje disco polo nie podobają . Muahaha xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta mapa z bilardem :D

    OdpowiedzUsuń