11 września 2012

Nowy konkurs - lista marzycieli

Ogłaszam konkurs, na który trzeba się niesamowicie nastarać. Ale nie wybiorę tylko jednego zwycięzcy, bo będzie ich nawet kilku. Oczywiście wygraną jest ranga, ale jeśli naprawdę ktoś się postara mogę podwyższyć nawet o dwie rangi ( nie dotyczy wysokich rang)

Zasady są proste. Potrzebuję listę Marzycieli, aktualną. Trzeba spisywać osoby, które są online w plemieniu, albo inaczej. Musicie sprawdzić czy te osoby, które wpisaliście nadal są w plemieniu. Ciągle aktualizować listę. Daje na to 2 tygodnie.
Listy można przesyłać na moją pocztę marzenie@opoczta.pl. Nie odczytuje list przed 22.09. Po 22.09 oczekuje jak najbardziej aktualnej listy. Wszystkie osoby na liście będą sprawdzone. Ta osoba, która zbierze na wysłanej przez siebie liście najbardziej aktualnych członków plemienia, ta wygrywa.

Jeśli coś jest nie zrozumiałe, śmiało pisać :)

14 komentarzy:

  1. Dosyć trudne zadanie, ale w sam raz dla mnie, poniewaz leże chora w łóżku i gram na laptopie. poszperam troche w nwcie to może mi sie uda : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak myszki sobie poradzą z tym zadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostało już niewiele czasu, ciekawe jak Marzyciele sobie radzą?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, trochę późno komentuję post ale lepiej teraz niż wcale, prawda? :D
    No więc miło z twojej strony że organizujesz takie konkursy. Pomimo że ten jest trudny, myślę że sobie poradził ktoś (: .
    ~` Xayle

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda , że nie wiedziałam wcześniej o tym konkursie :C. Zobaczyłam że jest nowy post dopiero 27 września.Gdybym wcześniej wiedziała na pewno bym wzięła udział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jeszcze czas, Marzenie nie może się dostać na internet, więc konkurs został przedłużony na następny tydzień.

      Usuń
    2. Konkurs nie wyszedł, bo nikt się nie zgłosił :)

      Usuń
    3. Coś tak podejrzewałam... ale nadal będzie "chce range!"

      Usuń
  6. podjełabym sie zadania XD

    OdpowiedzUsuń