2 września 2012

Za co ranga i sprawy organizacyjne

ARCHIWUM

Witajcie to oficjalny blog plemienia Marzyciele.

I pierwszy post poświęcę temu za co można dostać rangę. Przede wszystkim za robienie coś dla plemienia i nie chodzi o zapraszanie myszek. Za zapraszanie nie ma rang.

Jak robić coś dla plemienia?
Często zadawane mi pytanie. Można robić sporo np. pilnować sytuacji w plemieniu, pomagać myszkom, zgłaszać pomysły na nowe rzeczy w plemieniu, zorganizować nawet konkurs (ustalenie z wodzem).

Ranga jest jeszcze za wygranie konkursu (z tych na rangę), nie dotyczy konkursu Top Myszek.

Przyjmuję wszelkie skargi na inne myszki, jeśli nazbiera ich się sporo, osoba zostaje wydalona z plemienia.

W plemieniu nie wolno przeklinać i wyzywać myszek. Macie być dla siebie mili. Współpracujcie ze sobą i nie róbcie sobie przykrości. Liczę na to, że moje plemię dalej będzie się rozrastać.


Wyjaśniam bardziej za co ranga:
-za wygranie konkursu na rangę
- zdobycie tytułu plemiennego ( także zakładka ważne)
ZA PUNTACJE, punty można zdobyć za:
- robienie coś dla plemienia (podawanie pomysłów, organizowanie imprez, konkursów - ustalenie z wodzem, robienie reportaży, zgłaszanie nieprawidłowości, pilnowanie porządku w plemieniu itd.).
- za wygranie konkursu (etykieta aktualne konkursy-konkursy na rangę), nie dotyczy Top myszy i innych. Dokładnie jest podkreślone, które konkursy za rangę.
- za pełnienie jakiejś funkcji ( jest to w zakładce ważne informacje plemienne - polecam zajrzeć). Ale nie dostaje się od razu rangi, tylko po czasie, jak osoba sprawdzi się na danej funkcji. Nie za wszystkie funkcje są rangi.

40 komentarzy:

  1. Sympatyczna strona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmph... wiem już za co dostać rangi ; ) spodziewałem się że będzie w końcu coś się pojawi o naszym plemieniu. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dawno stworzyć bloga, ale ciężko mi było wybrać stronę do bloga. Przekonałam się do bloggera :)

      Usuń
    2. moja myszka

      Usuń
  3. mam pytanie: czy chatke mozna robic gdy ma sie 1000 serków ogulnie czy w shopie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć uzbieranych 1000 serków. W profilu patrzysz :)

      Usuń
  4. Teraz już wszystko wiem o rangach, i o tym plemieniu. Myślę, że stworzenie bloga o tym plemieniu było dobrym pomysłem. Teraz nie będziesz musiała cały czas pisac na tfm za co rangi itp. Wystarczy napisac notatke i podać stronke, a inni to przeczytają. Tło bloga jest piękne. Dobrze stworzony bloga, i wgl. Nie wiem już o czym tu gadać. Więc kończe ten komentarz. Wspaniały blog i plemię, gdyby było ocenianie bloga i plemienia w skali od 1 do 5 dała bym 5 gwiazdek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci i cieszę, że się podoba :D

      Usuń
    2. Marzenie, sama skomentowałaś z anonima i dodałaś koma ze swego konta LOL

      Usuń
    3. Masz na to jakiś dowód?
      Tak trudno ci uwierzyć że komuś się podoba ten blog?

      Usuń
  5. Bardzo Milutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! To ja, Antosikgirl. Bardzo fajny blog ^_^... Mam jedno pytanko, czemu wszyscy chcą być skarbnikiem? To chyba to samo co Wtajemniczony i żołnierz, oraz Łowczyni.

    Bardzo podoba mi się ten blog. Piszesz z takim sensem :D

    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skarbnik ma prawo do zmienia mapy i tylko tyle.
      Myślę że bardziej chodzi o nazwę rangi

      Usuń
  7. Jestem w plemieniu jest nawet ok wiem jak zdobyć rangę ale nic tu sie tu nie dzieje wolałabym by imprezy i konkursy były częśćiej i mapka plemienna z ekranem ;_;

    Gorące pozdrowienia gracz z Marzycieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imprezy zależą od myszek. A ekran specjalnie nie jest często, żeby nam nie spamowali muzyką, bo nie potrafią się pogodzić.

      Usuń
  8. Piękny blog....
    ...mało takich, poza tym tak siem cieszem żem nalezę do tego plemienia... ^^ ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę czcionka nieczytelna, ale jak kto woli

    ~Kachnas

    OdpowiedzUsuń
  10. to ja xxxxkubaxxxx chcialem tylko powiedziec ze te plemko jest XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ktos z tego plemienia moglby napisac do mnie na szept na tfm? / Trololowaaa

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak wy to robicie, że macie aż tyle myszek w plemieniu ;o

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. proszę dodacie mnie do plemienia plis tak bym chciała w nim być! Na tfm jestem nilkaxd proszę dodajcie mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam was za tego bloga i za świetną administracje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaproście mnie jestem Nusiamysz

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie fajnie że plemię ma bloga.Bardzo mi się podoba i jest super prowadzony :)
    /Netwka

    OdpowiedzUsuń
  18. Chcę do waszego plemienia
    Tajemniczyx

    OdpowiedzUsuń
  19. Dotarłam na.sam koniec ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Mysle, czy nie zrobic jakiejs imprezy moze...
    Dawno nie bylo

    OdpowiedzUsuń
  21. zaprosicie mnie? mam nick huberatelier

    OdpowiedzUsuń
  22. możecie mnie dodać do marzycieli? Mój nick to Jodla_emini

    OdpowiedzUsuń