8 września 2012

MAM TALENT!

Dziś w plemieniu odbył się konkurs na Talent. Niestety myszy nie chciały stosować się do zasad i przeprowadzenie konkursu sprawiło wiele trudności. Większość nie opuszczała sceny, nawet po przedstawieniu swojego talentu. W którymś momencie nie wiedziałyśmy co kto przedstawia. Ostatecznie zniechęciłyśmy się do organizacji podobnych konkursów.


Ze Znajomą wyłoniłyśmy zwycięzce, choć było ciężko wybrać, ponieważ na scenie był jeden wielki chaos.





Wygrała Zuzumalutka za wiersz ułożony przez siebie. Był krótki i na temat. Niestety nie zdążyłam go skopiować, żeby wam pokazać, bo za dużo do mnie osób pisało. Gratuluje Zuzumalutka za wygranie i przedstawienie talentu. Dziękuję innym uczestnikom za udział.
I proszę nauczcie się, że nie zawsze się wygrywa. Ja i Znajoma oceniamy obiektywnie.

Przypominam o konkursie na mapkę plemienną. Która będzie w przyszłą sobotę. Serdecznie zapraszam :)

Lammppa też zgłosiła swój talent, ale niestety podczas konkursu nie zdołałam otworzyć pliku. Wysłała mi rysunek. Bardzo ładny. Dziękuję za rysunek i przykro mi, że nie zdołałam go otworzyć :)

10 komentarzy:

  1. Szkoda że przegapiłam ten konkurs, ale nie podoba mi sie że myszki w plemienu nic nie traktują poważnie.Gratuluje Zuzumalutkiej wygranej i współczuje Lamppie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się to nie podoba. I nie wiem co z tym zrobić :(

      Usuń
    2. Nie martw się, są Marzycielami, powinni szybko zrozumieć błąd i się poprawić :)

      Usuń
    3. No nie wiem, czy zrozumieją :(

      Usuń
    4. Dziwie się, że w ogóle chcecie coś dla nich organizować. To nieogarnięte myszy :)

      Usuń
    5. Spokojnie, to miłe myszki, ale niecierpliwe. Chcemy organizować, bo je lubimy :)

      Usuń
    6. Natchnienie, więcej cierpliwości :)

      Usuń
  2. - No nieogarnięte - może niektórzy. Ja grzecznie siedziałam sobie w kąciku. xd
    komentowałam twoje wypowiedzi Marzenie, wkurzam czasami. xD
    No i rysunek nie zbyt zachwycający. <: Ale miło że ktoś się starał, nie ? c:
    ~` Xayle

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wpadaj częściej, na blogu staramy się zapowiadać takie rzeczy :)

      Usuń