29 września 2012

Konkurs klonów ; D

Dzisiaj odbył sie konkurs klonów. Niestety nie było Marzenia : (, ale jakoś sobie poradziłam. W konkursie brali udział Toleczkapunk - Lammppa, Xayle - Tinusia, Bezimienny - Sarahos. Wszyscu uczestnicy mieli bardzo kolorwe stroje ( tak jak na fotce, od lewej Xayle,Tiusia,Bezimenny,Sarahos, Toleczkapunk, Lammppa i ja Minicoin ). Zdjęcie niewyraźne,bo robił je ktoś inny i mi przesłał : ). Konkurs wygrały Xayle i Tinusia, za pomysłowość i największą ilość głosów. Mam nadzieje, że jeszcze kiedyś zorganizuje ten konkurs : ). ZWYCIĘZCĄ SERDECZNIE GRATULUJE ; )))).

5 komentarzy:

  1. Chciałem wystąpić ale nie miałem z kim XP
    Gratuluje zwycięstwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chciałam wziąć w tym udział,ale nie miałam pary.
    Gratuluje !

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że dobrze wyszło, brawo dla wszystkich uczestników :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie szkodzi jakoś sobie poradziłam : ))). Fajnie było :D

    OdpowiedzUsuń