16 lipca 2014

Dzień ślubów i zabawy

(Chyba to było 14.07, bo tego dnia dostałam maila) - Marzenie
Sprawozdanie Fiszki:
Dzień nie był zaplanowany. Wyszedł spontanicznie, a wszystko zaczęło się od tego, że Dawid znalazł kod LUA, który umożliwia branie ślubu z inną myszką. Oczywiście, wszystko było w ramach zabawy, a nie na poważnie. W chatce, na taką okazję przybyło coś ponad 20 myszek, niektóre nie z plemienia. Miejsc na widowni - oczywiście zabrakło XD W tym dniu odbyło się sporo ślubów. Niektóre były losowo, inne zaś ~ na życzenie. Zwykle panna młoda uciekała, ale uniemożliwiał jej to "ruchomy" grunt, tak więc ślub, tak czy inaczej się odbył. Dawid zmieniał co jakiś czas formułki myszkowego "księdza" na bardziej dopasowane do poszczególnej pary :D Było bardzo dużo śmiechu, już nie wspomnę ile "XD" pojawiło się na czacie. Niektórym ślubom towarzyszyła weselna muzyka, dodając fajnego efektu. Gdy zabawa ze ślubami się skończyła, Dawid włączył wszystkim szamana na mapce @1. W rezultacie powstał GIGA-ser, który zasłaniał dużo mapy. Kolejną grą, było rysowanie przez Dawida drogi, po której musiały skakać myszki. Osoba, która najdłużej utrzymała się na drodze - zwyciężała. Wygrała Znajoma z wynikiem 4 (?) najdłużej przebytych przejść. Potem Znajoma zamieniła się w szamana i czarowała pudła XD Tak skończył się ten dzień :)

7 komentarzy:

  1. To było 13.07 :)
    Zapomniałam napisać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie porostu było super. Ja z Fiszką ślub xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje pary (nie jestem do końca pewna):
    Su (chyba?)
    Destroyerkax dwa razy
    Adamgalla
    Dawid >:D
    Kiniai
    Chyba Lessi?

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że mnie nie było XD
    ~Muchaczyk

    OdpowiedzUsuń