6 lipca 2014

Informacje

Praca Muchaczyka
0.RUSZA PONOWNIE KONKURS Z POSZUKIWANIEM ZADAŃ-Szczegóły w kolejnych postach ;)
1. Jeśli chcecie o czymś post to piszcie.
2. Przyjmuję samouczki, informacje o nowościach (mail: szamanplemiennyznajoma@gmail.com)
3. Admini mają nową skórkę żyraf
Screen Kaszmirr
4. Marzyciele sami mogą organizować sobie dni, imprezy. Screeny i opisy możecie wysyłać do mnie.
5. Można wysyłać swoje obrazki na mój mail (podany wyżej), to niektóre będę dodawać na bloga, podpisując kto jest autorem ;)
6. Nowe itemy w sklepie- już wcześniej pisałam o tym na czacie teraz jest na blogu


7. Polecany temat do zajrzenia na forum stworzony przez Lamentxthe Link
8.Mamy nowych sojuszników ;)

2 komentarze:

  1. 0. Punkt 0 zawsze spoko. :v
    1. Wiem jaki samouczek zrobię. Myszki ciągle pytają.
    2. Link wykorzystałem przed postem, mapa wyszła świetna :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link jest świetny, więc go dałam :)

      Czekam na samouczki ^^

      Usuń