9 lipca 2014

Plany na wakacje w postaci wiersza

Na konkurs mogło wydać się mało czasu, ale w końcu są już wakacje, więc plany powinniśmy poznać na początku :)
Za udział: 5pkt
Krótkie info od Znajomej: wiersz to trudna sprawa. Trzeba oddać niekiedy mu duszę, dlatego nie ma zwycięzcy.

Oto wiersze:

Weroniczkab
Moje plany to zabawy,
wyjechanie do Holandii,
perfekcyjne budowanie i
znalezienie pięknych muszli.
Podziwianie krajobrazu i kultury
na wycieczce. Najważniejsze
jest poznanie coraz nowszych
mi znajomych.Kiedy się wybudzę
wszystko zacznie się od słowa.

Supnika
"Lody, basen zimna woda,
letnia trwoga,
bywa trochę uciążliwa,
gdy miłośc z serc się wyrywa,
trochę smutku oraz płaczu,
chociaż gram kołaczu!,
a ta miłośc nieprawdziwa,
to z bram piekieł tu przybywa,
a pogoda troche chłodna,
najważniejsze że pogodna!"

Skajka
Wakacje nad morzem,
To najlepsze co nas spotkać może.
W górach wychodzisz się za wsze czasy,
I spędzisz najfajniejsze wczasy.
Jednak ja wybrałam Mazury - cud natury.
Uwielbiam kąpiele, rybek w jeziorze łowienie.
Rowerkiem wodnym,
Czy kajaczkiem nie pogardzę.
Ale też z ratownikiem się zaprzyjaźnię.
Lodów na okrągło jedzenie
Ochłodzi me podniebienie.
Najmilszy wypoczynek, to tylko na Mazurach.
Przyjedź a sam się o tym przekonasz.

Sharusia
Jadę nad morze,
Moja walizka aż lśni,
jak słońce na niebie,
lodzik od słońca topi się,
od tego humor lepszy się staje,
za 3..2..1.. lans zaczynamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz