29 lipca 2014

Kartka z kalendarza

Przy okazji tego postu dam wyniki z piaskowej mapy. Przyszły do mnie dwie mapki.
Jedna z prac nie jest zaliczona. Ponieważ nie odpisywałam zbyt długo mimo, że mapa nie powinna być zaliczona, Waain otrzyma punkty za udział 2 pkt.
Druga praca należy do Muchaczyka i wygrywa.


Kartki z kalendarza:
Klodink
Supnika
Sharusia
Rokixroki
Kemishi
Emaplx

Brigaj

Zwycięża praca (nie wiem kogo jest, niech zgłosi się w komentarzu):

Dziękuję za wzięcie udziału w konkursie.

6 komentarzy:

  1. Nie ma mojej pracy! Wysłałam ją! Mogłaby może nawet wygrać :(... ~Buddaparala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich wypadkach wysyła się jeszcze raz z opcją "przekaż dalej"

      Usuń
    2. Wyślij prace jeszcze raz :)

      Usuń
  2. Gratuluję wszystkim uczestnikom, piękne prace ^^
    No i ta ostatnia... jest moja. Byłam pewna, że podpisałam się w mailu. Najwidoczniej nie umiem ich pisać xD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta ostatnia praca *U*
    Zazdroszczę talentu XD

    OdpowiedzUsuń
  4. O moja praca wygrała

    OdpowiedzUsuń