24 lipca 2014

Nekodancer

Ładowanie gry
Były zapowiedzi na forum
 Link do gry: nekodancer.com

Gra jest dobra dla wszystkich co lubią symulatory tańca.

Zadanie jest proste klikasz strzałkami, kiedy będą przy strzałkach niżej. Osoba, która ma najmniej procent pomyłek wygrywa. Za błędy tracisz życie. Jeśli stracisz cały czerwony pasek- umierasz.
Zjazd kocurów

Zostajesz wrzucony w wir tańca.

Pogrom
Na początku na mapie wybierasz miejsce, gdzie masz stanąć. To ważne, bo bez tego twój kocur może nie zatańczyć

Opcje menu
Na końcu mało uszatych stworów zostaje, bo zostały zgładzone przez własne błędy.

Opcje menu są jasne i czytelne.
W playlist możesz dodać link z youtube co ma lecieć.
Wygląd sklepu

Inne gry są z atelier801 czyli tfm i bb

Walutą jest sushi. Magicznie wyskakuję ci sushi, kiedy naciśniesz odpowiednią strzałkę lub wygrasz

 Opcja: szkolenie
Nic nie tłumaczą. Zostajesz wrzucony w taniec. Jednak gra jest na tyle banalna, że można opanować zasady. Jedyną przeszkodą są lagi i zręczność palców. Do szkolenia mogą się dołączać znajomi i inni.
 Kiedy ktoś jest na Nekodancer pokazuje się przy jego nicku gwiazdka.

 Profil osoby pokazuje niewiele.



Podoba wam się ta gra?


6 komentarzy:

  1. To będzie jedna z kolejnych gier dla mnie x). Grałem w wiele rytmicznych gier, mam nadzieje, że ta mnie zadziwi poziomem trudności >_>.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gra nie jest zła dla osób, które lubią takie coś xD

      Usuń
  2. Zdecydowanie nie.
    Przy moim słabym łączu to kolejna gra którą po prostu wyrzucę z listy gier do grania.
    Zagrałam, nudna jak nie wiem. A na dodatek dość szybko się umiera, przy lagach.
    Mało się zbiera tych sushi, choć niektórzy widziałam tam wymiatają.
    Ja po 10 min miałam dość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gra prostsza niż myślałem xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Grałam w to tylko raz.
    Dla mnie ta gra jest dość trudna. Może jest to spowodowane tym, że nigdy nie grałam w gry tego typu.
    Strzałki czasami sypią się gromadami, a czasami po prostu lagi. :P
    Mimo to + za grafikę i ogólną całość. :D
    -Destro

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, jednak mogą dopracować te profile...
    Ps: Atelier ma jeszcze grę Fortoresse ^^
    /Domestos

    OdpowiedzUsuń