2 lipca 2014

Dzień SuperBohatera

Mrkapii jakiś czas temu wymyślił dzień specjalny. Niestety przez miesiąc Marzycieli ciężko było umieścić informację o tym na blogu, by nie zginęło. Dlatego dopiero wczoraj o tym wspomnieliśmy. Moją gafą było to, że nie umieściłam informacji o tym dniu w wiadomości powitalnej.
Przyszliśmy do chatki przed czasem. Mrkapii, który był organizatorem tego dnia napisał mi na szepcie myszki, które chciały wpaść do chatki plemiennej. Ogłosiliśmy dzień i poleciliśmy przebrać się za SuperBohaterów. Przebrania były różne, co zobaczycie na zdjęciach. Byłam od spraw zmieniania mapek XD. Często zapominałam wpisać kod na kolejną mapkę, więc lądowaliśmy na mapce chatki plemiennej, wiele razy. Kapii uszykował dużo mapek na których poznawaliśmy złoczyńców i super bohaterów. W sumie głównie byli X-meni i Batman. Co potem zaczynało drażnić podróżników. Po zwiedzeniu mapek (można krzyknąć nareszcie) podzieliliśmy się na dwie drużyny. Znaczy chętni dzielili się na drużyny, bo ja nie grałam. Była drużyna złych i dobrych. Po zaciętej walce wygrała drużyna złych, którymi dowodził Tasted ;)
Galeria:

3 komentarze: