18 sierpnia 2014

Kreatywność kontra lenistwo

1. Macie pomysł na fajny konkurs? A może konkursy wam średnio nie odpowiadają? Jeśli tak, to napisz w
Praca zrobiona przez: Victorynka
komentarzu lub na (marzenie@opoczta.pl) swój pomysł. Każdy pomysł, który pojawi się we wrześniowych konkursach zostanie nagrodzony punktem.

2. Za mało gazetki marzyciel?
Coś ciekawego zauważyłeś? Mini imprezka?  A może coś jeszcze innego?
Napisz artykuł! Wyślij na: trans.fiszka@gmail.com

3. Chcesz aby coś było wprowadzone do marzycieli, a nie wiesz gdzie się zgłosić? Napisz na marzenie@opoczta.pl

4. Chcesz tworzyć klub? Lub teraz przeczytałeś to pytanie i się nad tym zastanawiasz? Wymyśl co chcesz prowadzić i jak to będzie wyglądać :) Na: szamanplemiennyznajoma@gmail.com

5.Narysowałeś Adama? Pochwal się w komentarzu xD

9 komentarzy:

  1. Ja mam pomysł na konkurs *-*. Tytuł : Kasztano-Mysz. Na czym polega ? : Narysuj na kartce lub w programie kasztano-mysz (mysz w ciele kasztana) ! Jeżeli chcesz wiedzieć więcej to napisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne hybrydki? Popieram, od razu chranomysz, tostomysz, susłomysz i rybomysz. XDDD

      Usuń
    2. Kolejna hybryda może za pół roku XD

      Usuń
    3. W takim razie zrobię inny konkurs. Na kasztanową mapkę *_*

      Usuń
  2. Cześć, mam pomysł na domek w kasztanie, mapa lub rysunek. :)
    Wcześniej dawałam ten pomysł do Znajomej, ale tak przy okazji więc nie wiem czy wzięła go pod uwagę.
    (Mam jakiś błąd z komentarzami, nie wysyłają mi się, ale jeżeli są dwa komentarze wysłane przeze mnie na ten sam temat, przepraszam)
    ~ Victorynka

    OdpowiedzUsuń
  3. obrazek wiosenny z lisci ? ;p /nitril

    OdpowiedzUsuń
  4. obrazek jesienny z lisci? ;P/nitril

    OdpowiedzUsuń
  5. JESIENNA PANORAMA zdjecie :p/nitril

    OdpowiedzUsuń