29 sierpnia 2014

Moda z myszą czyli pokaż swe oblicze

Dnia 27 sierpnia 2014 roku,odbył się konkurs

piękności pod nazwą "Moda z myszą". Organizatorem byłem ja,Mtmixer. Na początku było troszkę ciężko znaleźć ochotników, ale w końcu się znaleźli.Jako pierwszy byłem jury wraz z myszką "Wojnalik" pierwsza kategoria nosiła nazwę:"Jesienny ubiór" 
Spisałem wszystkich uczestników i zdobyte w pierwszej rundzie punkty. 
Pierwszy raz prowadziłem tego typu zabawę i było ciężko,gdyż myszki się niecierpliwiły i wychodziły.Do tego po pierwszej rundzie Wojnalik odeszła z jury i zostałem "sam na lodzie". Nie mogłem,zacząć drugiej rundy sam,więc postanowiłem zrezygnować,lecz z pomocą przyszła mi Znajoma,która pomogła mi w jury.

Drugą kategorię,podała Znajoma.Była ona luźną kategorią i trzeba było się ubrać tak jak się podoba.
Przy tej kategorii z 12 zawodników zrobiło się ok.9,lecz ciągaliśmy to ze Znajomą dalej.Po tej rundzie,rozpoczęła się runda 3 nadanej przeze mnie nazwie "Zwierzęta"Myszki przebierały się w przeróżne zwierzęta od skaczącej żabki do uroczej pandy.

Myszki się niecierpliwiły i w końcu nadszedł czas na ostateczną rundę,w której z 9 mysz zrobiło się 5- tchórze D: Ostatnia kategoria zwała się "Strój wieczorowy". Jak widać na obrazku,przyszło wiele innych myszek,lecz za późno i były niestety tylko widownią,no ale taka widownia też jest potrzebna ;D.

Gdy przyszedł czas na wyniki,zrobiliśmy sobie wspólnie zdjęcie (Wraz z widzami) ostatecznie wyniki brzmiały następująco:
Czwarte miejsce : Szarmysia z łączną punktacją : 44.
Trzecie miejsce : Bimbusia z łączną punktacją : 48.
Drugie miejsce : Pierozekkk z łączną punktacją : 59.
Pierwsze miejsce : Mirindaaaaa z łączną punktacją : 60.
Trzy pierwsze miejsca zdobyły nagrody (drobne),a ja zdołałem zrobić sobie zdjęcie z zwyciężczynią :)

Treść postu i prawie wszystkie zdjęcia przesłane przez Mtmixer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz