26 sierpnia 2014

Nowopoznana myszka

Są dwie prace na ten konkurs. Myślałam, że to prosty konkurs, ale widać, że nie. Myszki, które wysłały prace na konkurs otrzymują 6 pkt.
Skajka o Wojtekxdd
Grając sobie na vanilli zobaczyłam, że ktoś strasznie wyzywa, bo nie może zdobyc st.
Zaczęłam się z nim kłócic, że tak nie można i wyszła z tego nie zła awantura. Jak się okazało,po 15 minutach ta myszka mnie przeprosiła i zaczęliśmy wspólną grę.
W czasie wakacji codziennie grywaliśmy na roomach, ścigaliśmy się, pisaliśmy ze sobą.
Kiedyś przypadkowo zeszło na sprawy gimnazjum i okazało się, że idziemy do tego samego :D Taki zbieg okoliczności.
Wiele razy kolega douczał mnie bootcampów, a ja go szybszego wj.
Bardzo się polubiliśmy mimo początkowej kłótni.


 Dziękuję tym myszkom za wzięcie udziału w konkursie ;)

4 komentarze:

  1. Skajka, miałem tak samo, tylko okazało się że dana osoba chodzi dokładnie do mojej klasy xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace ;). Widzę mniej osób poznało nowego przyjaciela :x

    OdpowiedzUsuń