3 sierpnia 2014

Liber z imprezą i informacje

1.Impreza Liber
 okazji tego, że dostała tyle prezentów ode mnie
Impreza była prosta: dużo muzyki co puszczała Liber. W imprezie uczestniczyły bardziej trzy osoby: Adamgalla, Znajoma, Liberrate. Inne myszki chyba nie zdawały sobie sprawy z tego.

Czemu tutaj taki opis z taką małą imprezą? Bo dałam szanse na robienie przyjęć,gdzie miało być przynajmniej 7 myszy z 2 screenami i opisem. To jest przypomnienie, że Dalej (*-*) można robić zabawy.
 2. Głosowanie w ankiecie
Prawie co druga mysz nie lubi nekodancer. W grę już nie gra tyle osób co tydzień temu. Słaba średnia dla gry. Ciekawe kiedy dodadzą Cel... (nazwa mi uciekła). Nekodancer chyba jest zastępstwem dla tej chyba już rok temu zapowiadanej gry.

3. Dodali w menu ogólnym:
szkolenie- nic szczególnego: osobny pokój, gdzie normalnie liczy sery, a nazwa to "szkolenie ..." w trzy kropek twój nick. Więcej serów- to jak komuś polecisz gre i dasz link podany to dostaniesz sery.

4.Możecie wysyłać artykuły dla Fiszki do gazetki.


4 komentarze:

  1. Ja się z Wami bawiłem do końca XD
    Sheishint

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam Szkolenia Pomozesz ? :c


    -Nikolkakolka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz na szamanplemiennyznajoma@gmail.com
      Tam możesz się dopytać o wszystko

      Usuń