12 sierpnia 2014

Nowy szaman plemienny!

Długo nie dodawaliśmy nowego szamana, bo nie było takiej potrzeby ani porządnego kandydata. Fiszkę wybrałam już dawno, ale był to czas zmian i głównie skupiliśmy się na dopasowaniu do tych zmian, a czas leciał.
Fiszka wiele razy wykazała, że nadaje się na szamana plemiennego. Jest miła, stara się rozwiązywać konflikty, bierze aktywny udział w różnych imprezach. Na pewno zna ją większość aktywnych marzycieli. Wypełniała obowiązki szamana nim dostała ten status. Dla mnie to znak, że jest to odpowiednia osoba na stanowisko Ostatnia Nadzieja ;)
Z tej okazji zrobiłam imprezkę w chatce plemiennej. Wszyscy gratulowali nowemu szamanowi, klaskali itd. Potem tańczyliśmy.
Na koniec ktoś włączył deatchmatch, bo wszystkim się nudziło. Krótko pograliśmy. Obrzucałam wszystkich martwą rybą XD Potem przenieśliśmy się na room ;)

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za takie wyróżnienie. To zaszczyt c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ryba c;
    Chai.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Fiszka Brawo!!! Nadajesz się na szamana plemiennego! Jeszcze raz wielkie brawa dla Fiszki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiszko gratulacje! Niech Cię prowadzą pływy morskie w Twojej karierze szamana i niech czuwa nad Tobą Posejdon albo chociaż Nami czy jakiś Nautilus. No wiesz takie tam lanie wody.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje :) W sumie już gratulowałam, ale pogratuluje jeszcze w komentarzu XD

    OdpowiedzUsuń
  6. (Nie) gratuluję c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Witamy wśród ekipy.
    Życzę dużo cierpliwości... przyda się ;)

    OdpowiedzUsuń