30 sierpnia 2014

Zabawa w odkrywców

Od wymyślenia konkursu zastanawiałam się czy nie za trudny konkurs wymyśliłam. Marzyciele mnie zaskoczyli! Sami zobaczcie jakie ciekawe odkrycia ;)

Fiszka:

Opis: No więc, gdy kiedyś przeglądałam listę plemienia, to przypadkowo klikając na kółko znajdujące się obok avatara myszki z plemienia, zauważyłam, że niektóre nicki (w tej kolumnie) są zapisane wielką, a niektóre małą literą. Wskazuje to na to, że gdy dana myszka się rejestrowała wpisała nick z małej lub wielkiej litery. Jednak na Transformice każdy gracz ma nick z wielkiej litery, bez względu na to, jak podał nazwę przy rejestracji.


Klipus:
Znaleziony przeze mnie bug dotyczy różowej strzałki w ekwipunku
szamana. Normalnie strzałka wygląda tak: (>>). Jednak
po dłuższym stawianiu jej poprzez ciągłe trzymanie na klawiaturze
przycisku '1' i klikaniu w miejsce jej pojawienia się, obok strzałki
zaczyna pojawiać się mała liczba: [strzałka z cyfrą]. Gdy
wykorzystamy limit, nie możemy już z niej korzystać:
przygaszona strzałka]


Ziarnoo:
Ostatnio doszłam do tego jak biegać w miejscu.
Krótki opis:
1.Stoimy w miejscu.
2.Należy skoczyć, ale tylko raz.
3.. w czasie kiedy nasza mysz jest w górze kliknąć żeby tańczyła - równie dobrze można kliknąć na przykład żeby spała, klaskała, siedziała lub płakała
4. wtedy Nasza mysz tańczy na ziemi
5. podczas tego gdy juz tanczy na ziemi, a nie w powietrzu Należy kliknąć jeszcze raz strzałkę w górę ale także tylko RAZ i puścić.
Mysz powinna zacząć biec w miejscu.
Myślę że pomoże to innym.
Dołączam też instrukcję- zdjęcia.
Ps. nie odpowiadam za brzydkie cyferki XD



Skajka:
 Siedząc na transformice, z nudów stwierdziłam, że zagram w jakąś mini grę i zaczęłam szukac. Większośc już znałam, ale na samym dole pojawiło się coś mi nieznanego - kliknęłam i moim oczom ukazały się szachy o.O Byłam bardzo zdziwiona, że w tfm coś takiego istnieje.
(Nie którzy powiedzą, że łatwo to znaleźć i wgl, ale ja bardzo długo nie grałam i nie wiedziałam, że mamy w grze coś tego typu.)

Punkty w swoim czasie rozda Znajoma ;) 
Dziękuję za przesłane prace :)

6 komentarzy:

  1. Fajny jest bug ze strzalką

    OdpowiedzUsuń
  2. Myśle nad dołączeniem do plemienia Marzyciele :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie na Transformice jestem Minepolaczek
      :3

      Usuń
    2. Napisz do mnie, to żaden problem.

      Usuń
  3. Dlaczego niektórzy mówią że w tym plemieniu gnębią ludzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to są osoby, które nie dostały tego, czego chciały. Kłamią, żeby nas obciążyć, bo myślą, że to coś da. Ale się mylą.

      Usuń