27 maja 2015

18/51- czyli wyniki na chatkę plemienną :) Dodatek-co u odkrywców

 Adamgalla wygrał o jeden głos z Emolalunią.

W głosowaniu wzięło 51 czytelników- dziękujemy za aktywność

Link do postu
Egzysx@5978580
Emolalunia @5978294
Fileczka @5988009 

Adamgalla @4125613

Możliwe, że będę raz na miesiąc takie coś organizować.
Teraz czerwiec- a w czerwcu są dni marzycieli- wtedy niektóre rzeczy są zawieszane ;)

Dzień mleka u sojuszników- odkrywców
Zaproszenie dostaliśmy kilka dni wcześniej od wodza.

Do rozrywek należało: pewpew, Top Mleko, losowanie, deathmatch






No i zakończenie imprezy

5 komentarzy:

  1. mi po pewpew akurat wywalilo a potem juz mnie nie inv'neli :/ trudno

    OdpowiedzUsuń
  2. Impreza była mleczna :)

    W losowaniu można było wygrać wiele ciekawych rzeczy- ja się załapałam na pingwinka ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Adam! :)

    Akurat na dzień mleka nie doszłam, ponieważ chyba Szczurb miał z/w

    -Desherinka

    OdpowiedzUsuń