13 maja 2015

Na szybko info :)

0. Nie będzie mnie- gdyby ktoś z szamanów lub wódz mogliby napisać jakieś posty. Chyba, że jakiś marzyciel zrobi imprezę lub coś- wtedy na pocztę do Marzenie- a ja dam później punkty.
1. Jeszcze można dosyłać kody swoich chatek >>LINK<<
2. Jeszcze można dosyłać informacje o drzewkach umiejętności >>LINK<<
3. Sojusznicy Kingdom of Otaku dali wiadomość specjalną: "Wprowadziliśmy punktację oraz Koło Kultury Azjatyckiej, informacje są na blogu. Punkty mogą zbierać również sojusznicy, więcej informacji: http://kingdomofotaku.weebly.com/punkty.html oraz http://kingdomofotaku.weebly.com/koacute322ko-kultury-azjatyckiej.html
Nagroda za 100 punktów jest warta uwagi ;)
Uwaga- u nas jest inny system punktowy. 
4. W ankiecie wygrywa Desherinka
Jednak nie dosłała kodu na chatkę plemienną... więc zostaje zdyskwalifikowana (nie mogę ustawić jako plemiennej)...kod zostanie ustawiony od Kailefa.

Kailef @5975038 -plemienna

Desherinka @5974535-zwykła do grania- nie dosłana plemienna

3 komentarze:

  1. Tak, wiem , że nie dosłałam kodu do plemiennej. Jeśli chce ktoś to proszę wziąć. Bo mi nie udostępnia tej mapy jako plemiennej. "Desherinka"

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej, Desherinka.
    Szkoda, że tak się skończyło, życzę nowych, jeszcze lepszych map! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym podać (Przepraszam, że z anonima) kod i link do screena mapki, którą zrobiłam dla Marzycieli :)
    http://ifotos.pl/z/wwahnsq <--- Link
    @5988009 <--- Kod
    Nick: Fileczka
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń