11 maja 2015

Nazwiska władzy plemiennej

Przy czytaniu wymyślonych nazwisk przez was miałyśmy ze Znajomą ubaw. Najbardziej zgodni byliście do nazwiska Natchnienie. Pomysły były bardzo ciekawe.

Pancerniki
Znajoma Łamyszka - (Od title którego używa... bo Znajo-Małamyszka. Poza tym mógłbym zobaczyć to nazwisko przy normalnym imieniu i bym się nie zdziwił. Taki Jakub Łamyszka.) 
Marzenie Belle - (Od włosów które nosi - włosy Sweetie Belle z My Little Pony. Myślałem jeszcze o czymś z "Maj" od daty rejestracji, ale jakoś nie pasowało.) 
Aniuschan Starvińska - (Od gry Don't Starve w którą ostatnio sporo gra.) 
Fiszka Zryżem - (Chyba nie muszę tłumaczyć, może to nie brzmi za bardzo jak nazwisko, ale nie mogłem się powstrzymać. Mogłem jeszcze dać coś w stylu "Namatme", ale "Zryżem" było zbyt zabawne.) 
Lekkoduch Andrus - (Od Artura Andrusa - satyryka/kabareciarza, bo Lekki chyba najbardziej jest znany z jego żartów.) 
Binor Malz - (Od nicku w niektórych miejscach poza Transformice - Malzinor... nie, nie dałem "Binor Lenny".) 
Natchnienie Atomowa - (Pokazuje się w grze bardzo rzadko i czasem zdarza się nawet o niej zapomnieć, ale jak już się pojawi, to można wylecieć za jeden fałszywy ruch, a Marzyciele zamieniają się w jej Hiroshimę. xD)  
Cini Minicoin - (Od Cini Minis oczywiście, bo pasuje tu jak nic, a w końcu czasem stawia się nazwisko przed imieniem, więc czemu nie. Mógłbym wymyślić coś bardziej związanego z jej charakterem, ale "Cini Minicoin" i tak nic już nie przebije.)


Klipus
Fiszka Karpińska
Aniuschan Chrzanowska
Binor Kapusta
Natchnienie Natchniona
Lekkoduch Duszny
Minicoin Bogata
Znajoma Tajemnicza
Marzenie Zamyślona


Weroniczkab
Marzenie Śniąca
Znajoma Znana
Aniuschan Aniuschówna
Fiszka Pyszna
Lekkoduch Duch
Binor Lina
Minicoin Coin
Natchnienie Natchniona

Kailef
Marze-niesołowska
Znajoma - Mojeja
Anius-chan Csati
Fiszka - Fisher
Binor - Milord
Lekkoduch - Puszek
Natchnienie - Natchniona
Minicoin - Piniążek

Mtmixer
Pomocna Znajoma
 Marzenie Serek-Mikke
 Aniuschan Wszechmogąca
 Ponętna Fiszka ^^
 Chmurny Lekkoduch
 Binor Gentelman
 Wojownicze Natchnienie
 Minicoin Władczyni Szamanów

Wojnalik

Wojzaml
Zwycięża: Weroniczkab rozbawiła nas swoimi pomysłami. Prawie wszystkie przypasowały. Na wyróżnienie zasługuje Pancerniki, za wytłumaczenie dlaczego nadał takie nazwiska :)

20 komentarzy:

  1. Mi się podoba Znajoma Amolowa
    XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się praca Mixera. Całkiem dobra praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace zabawne XD
    "Kailef
    Marze-niesołowska"

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace wydają Mi się równie zabawne i pasujące. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie fajne, ale Mtmixera najlepsze xDD
    "Marzenie Serek-Mikke
    Ponętna Fiszka" XDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Meh, zwykle nie wstawiacie wyników dzień po zakończeniu konkursu xD Szkoda, bo chciałem wczoraj wysłać pracę (siedziałem nad tymi nazwiskami parę godzin, żeby każde miało jakieś znaczenie... z wyjątkami xD), ale była burza i nie miałem internetu. Wysłałem co prawda dzisiaj, ale niestety już się nie załapałem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz szczęście. Uznam ci to. Ale na następny raz nie czekaj do dnia przed tylko wcześniej wyślij.

      Usuń
    2. Wow, dzięki, jesteś najlepsza *o* Przy okazji może dzisiaj uda mi się skończyć drzewko umiejętności do posta z 10 maja, pracowałem nad nim już łącznie około 4h. xD

      Usuń
  7. Marzenie Serek-Mikke <3 /Netwka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już informuje, że Mikke odpada, bo nienawidzę tego gościa :)

      Usuń
    2. Aha, czyli odpada, bo tak...Nie liczy się, że wymyślił dla innych fajne.No ale dobra.

      Usuń
    3. Nie odpada, bo tak, ale to nazwisko jak widzisz tyczy się mojej osoby. Czyli mnie powinno się podobać, nieprawdaż? Są nazwiska które źle się kojarzą i mi źle kojarzy się Mikke. Dlatego na ogół odradzam dawanie nazwisk podobnych do tych w świecie.

      Usuń
  8. Myslałam ,że ktoś inny wygra a tu zaskoczenie XD. Fajne miał też Pancerniki :).

    OdpowiedzUsuń
  9. MI się bardziej podobało od Pancernika- zwłaszcza z tłumaczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłał po terminie. Wygrałby gdyby zdążył na czas. Przyjęłam jego pracę z dobroci serca :)

      Usuń
  10. No cóż, bywa :D I tak się cieszę, że zostałem dopuszczony do konkursu mimo spóźnienia. ^^" Chciałbym tylko przypomnieć, że w "Za co punkty?" jest wzmianka o dodatkowych punktach za zajęcie drugiego miejsca w konkursach, więc mogłybyście takowe wybierać. :D

    OdpowiedzUsuń