28 maja 2015

Miesiąc marzycieli- Organizator/pomysłodawca/czytający czy przypadkowy gość

Nie będzie postów szczególnych
Tu możecie rzucić pomysły na dni

Organizować pewnie będę ja lub Marzenie
Może się ktoś jeszcze z szamanów zgodzi
Może ktoś będzie chciał punkty i będzie chciał organizować

Pomysły, które się przyjmą może będą nagrodzone (o ile nie będzie powtórzeń z ostatnich dwóch lat)

Dni mogą być różne

np.
Dzień broni
Dzień pomarańczy
Dzień przytulania
 itD itD

Jeśli ktoś chce się zgłosić na organizacje dnia to ma już niewiele czasu
Za to są punkty
Link

4 komentarze:

  1. Nadal nie mogę wymyślić. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo chcieliśmy, aby ten miesiąc wyszedł od marzycieli i ich pomysłów.

      Dla mnie nie jest trudno wymyślić kilkadziesiąt różnych dni, ba i je urządzić, ale ten miesiąc miał być szczególny dla Was :)

      Może zrób dzień swojego wojska ;)
      Dzień żołnierza?
      W ten sposób zachęcisz innych do swojej grupy :)
      Możesz robić mulodrome- kilka wyścigowych (i jak będziesz mieć problem z dalszym wymyśleniem, to pomogę).

      Dziękuję, że zainteresowałeś się tym :)

      Usuń
    2. Dziękuję za pomysł, mam wiele pomysłów na dni, ale trudno z mapami... Dzień Skandynawii pasuje Mi nawet dobrze, ale właściwie niepotrzebne są do niej mapy, mogę zrobić jedną mapkę, gdzie będę wszystko opowiadać o owych krajach nordyckich. Na mapce będą pokazane flagi krajów Skandynawii, będę się starał pokazać obyczaje i tradycje, a także szacowaną liczbę graczy Transformice z Danii, Szwecji, Finlandii i Norwegii. Mam nadzieję, że nie zaprzestanę na tym jednym dniu, a może zrobię jeszcze, tak jak ty napisałaś Dzień Żołnierza, pewnie znajdą się osoby, które będą chciały dołączyć do GJW (Gwiezdna Jednostka Wojskowa). Jeszcze raz dziękuję za pomysł. :)

      Usuń
  2. Szkoda, że tak mało osób się zgłosiło. Ja czekam jeszcze 11 dni i dzień już będzie odbywany także powodzenia do wymyślania.

    Mam wiele pomysłów, ale niestety zdołam zorganizować tylko jeden. :(

    -Desherinka

    OdpowiedzUsuń