20 maja 2015

Próbne wybory

Dzień po pojawieniu się Elekcji już wybrali burmistrzów. Ci, którzy się nie załapali pewnie potem będą mieli szanse. Głosowanie miało trwać tydzień, ale administratorzy postanowili skrócić czas oczekiwania, chcieli zobaczyć jak to się odbywa. Z naszego plemienia zostały wybrane dwie osoby: Ja (Natchnienie) burmistrz słonecznego futra i Victorynka burmistrz zielonego futra.
Burmistrzów widzą tylko ci co mają dane futro. Prezydenta widzą wszyscy, ci bez futra też mimo, że nie mieli wpływu na decyzję.
Większość była przeciwna temu głosowaniu i narzekali na to, że nie każdy może głosować. To głosowanie odbyło się szybko. Jest teraz nowe głosowanie, które będzie trwało tydzień. Życzę wszystkim powodzenia. Ja już miałam swoje 5 minut i mi starczy :)

4 komentarze:

  1. Nie spodziewałam, że zrezygnujesz z takiego tytułu xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Po za tymi kilkoma minutami "sławy" to wiele to głosowanie nie daje :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosowanie to naprawdę nic nie daje.
    Ale może ktoś to lubi :/

    -Desherinka

    OdpowiedzUsuń