7 maja 2015

Info+ coś o żmijach-harcerzeharc

1. Można wziąć udział w konkursie wokalnym. Song contest- transformice, organizowany przez: Karoliins, Krychaplpl, Serfeuszka, Bankegzysx, Lojla, Sieemka, Bezloginowa, Nicknamepll
 
Nagroda główna to futro, a inne to rysunki. Więcej info na: >>LINK<<

2. Harcerstwo Żmije utworzyło (dzięki Wojnalik), wątek na forum :)
http://atelier801.com/topic?f=5&t=793253
Jest to harcerstwo między plemienne, więc każdy może dołączyć.

3. Wojnalik wysłała raporty na temat żmij:
 
4. W ankiecie chatka plemienna- nie ma konkurencji, więc masz szansę, aby twoja mapa była chatką plemienną xD

Uwaga- można wysyłać stare mapy. Jeśli robiłeś mapę specjalnie na te okazje- to napisz :))

5. Tomoee jest nowym nadwornym malarzem!

6. Nadal można zgłaszać- swoje propozycje na miesiąc marzycieli.
Przesłane propozycje: dzień Klasyki (Wybuchacz), dzień Zwierząt (Weroniczkab), dzień sera (Desherinka)- tak to też może organizować ktoś z sojuszników, ale wódz bierze za niego odpowiedzialność (nie znamy tak dobrze waszych członków ^^")

4 komentarze:

  1. Mam pomysł na kolejny dzień. A co do konkursu to biorę udział

    Weroniczkab

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyślę wieczorem mapę (Kończyłam rano)

    A tak poza tym, mam nadzieję, że dzień się przyjmie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czesc to ja chaikall, nie mam czasu zeby wejsc na poczte bo okazjonalnie łapie wifi.
    Proponuje dzień czajnika który sam zorganizuje :D

    OdpowiedzUsuń