7 marca 2016

Nowy szaman plemienny!

Pancerniki zostaje nowym szamanem plemiennym.

Dostaje funkcje za długi staż, pomoc i wielkie wsparcie!

[07/03/2016, 19:01] Marzenie zmienił/a rangę Pancerniki
Wtedy dokładnie zaczęła się cała impreza
Zostali zaproszeni marzyciele, odkrywcy, klub dla myszek, typ trawiasty- wodzowie byli online ;)
 Impreza trwała długo :)

Na początku świętowanie na tradycyjne mapie, gdzie już było mianowanie innych szamanów. Tańce i gratulacje oraz czekanie na przemówienie. Pancerniki z wrażenia zgłodniał... każdy ma swoje górnolotne przemowy :)

Emocje zostały wyładowane na deathmatch, gdzie każdy mógł dostać solidną śliwę lub przynajmniej szybką czarną kulę. Latanie po mapach i radość innych przekonała do zmiany gry. Trzeba przyznać, że nowy szaman w tej konkurencji pokazał na co go stać ;)

Później była gonitwa. Circuit! Szaman nie dawał nikomu szans, szybko przebierał nogami. Zabawa trwała w najlepsze aż się pojawił się FUNCORP!



Zaczęło się niewinnie, nie można było się zmieścić między gruntami, inni byli za mali. Jednak myszy szybko zdecydowały, aby przenieść zabawę na normalną mapę. Życzenie spełnione.

No i zabawa trwała w najlepsze. Muzyka. Kolory. GIGANCI i pchły, ale to już w następnym poście.


 
 Galeria:






DOBRA ROBOTA PANCERNIKI

20 komentarzy:

  1. a inni sojusznicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Impreza nie była planowana.

      Wodzowie, którzy byli online się załapali :)

      Usuń
    2. Ja się nie zalapalam, a byłam online, ale cóż zdarza się.

      Usuń
    3. Tak bywa. A ja nie patrzyłam na znajomych XD A pewnie bym poinformowała. Jednak zadanie było ważniejsze!

      Ps. Nie oglądajcie poszukiwacza XD

      Usuń
    4. Egz, nie było cię kiedy się zaczynało, bo sprawdzałem listę znajomych i bym cię zaprosił. :/ Napisałem do ciebie od razu jak weszłaś.

      Usuń
    5. Byłam do 19:20 albo i jeszcze dłużej, ale gralam q inną grę.

      Usuń
  2. Cieszę się, że mogę pomagać i tworzyć z Wami to plemię. Chcę zostać w Marzycielach jak najdłużej i jestem szczęśliwy, że od dzisiaj nie będę musiał obserwować wyzwisk i kłótni myszek w oczekiwaniu na innego Szamana. :D Wiedzcie, że zawsze możecie na mnie liczyć... tylko nie zawsze zrobię wszystko na czas, znacie mnie. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekanie na szamana pewnie było długie? :)
      Gratuluję, bo nie gratulowałam (zapomniałam pogratulować XD)!

      Usuń
  3. Winszuję Pancerniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Pancerniki !

    ~~Caramellix

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech złoty ser rozświetli twą drogę, gdy będziesz dumnie kroczył wśród nas. Niech zielony czat zostanie twą wskazówką oraz aby zabawa ciągle koło Ciebie trwała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne życzenia.Dołączę i dodam:
      -Nigdy gdy jest źle nie poddawaj się,nawet jeżeli wszystko wydaje się skończone.Żyj wśród nas pełen harmoni i szczęścia.A gdy widzisz promyk światełka na lepszą przyszłość chwyć ją i działaj.Szczęścia jeszcze raz! ;)

      Usuń
  6. Gratulacje Stary!

    ~Wytrwaj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz więcej szamanów się przyda, zwłaszcza, że coraz więcej osób odchodzi od Marzycieli.

    Szamani są, ale jak widać mało wchodzą, najczęściej ze starego grona szamanów plemiennych widzę tylko Lekkoducha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to racja.Ale niektórzy mało wchodzą bo nie mają tyle czasu.

      Usuń
    2. Fajnie, że Lekkoduch wchodzi coraz częściej. :)

      Usuń
    3. Dobrze się z nim gra :D

      Usuń