27 marca 2016

Życzenia

Życzymy zdrowych i pogodnych świąt



21 komentarzy:

  1. Nawzajem! :D
    Szkoda,że mnie nie było na selfie. Może następnym razem mi się uda wpadnąć. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajoma, Alyss123 bierze ci pajączka z ucha. =^.^=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zwróciłam uwagi. Alyss pewnie też chce mieć takiego pająka o:

      Usuń
  3. Pozbadzcie się Mrkapiiego to 23 myszy wróci do plemienia Marzyciele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest taki szantaż?

      Ta osoba się stara nie łamać regulaminu i jest aktywna w plemieniu, powoli też udaje się jemu nie ulegać prowokacji- nie widzę powodu, aby wywalać.

      Usuń
    2. "się stara" Stara, ale cos to staranie mu nie wychodzi od początku bycia w Marzycielach ;) Nikt go nie prowokuje, to on ma jakies chyba zaburzenia... Prowokacje powoduje jedynie Kapi, a wy jestescie slepe i tego nie widzicie. Ehh, szkoda plemka, bo bardzo fajne było przed dojsciem Kapiego :(

      Usuń
    3. Tak, staram się nie łamać regulaminu i dobrze mi to wychodzi. Skoro nie ma Ciebie w plemieniu to skąd możesz wiedzieć o moim zachowaniu w plemieniu?
      Szkoda, że masz o mnie takie zdanie. Tylko zastanawia mnie, czy nie masz niczego lepszego do roboty niż codziennie w komentarzach mnie hejtować. Skoro tak Ci przeszkadzam, to czemu ciągle o mnie piszesz? xD

      Usuń
    4. Jak do mnie napiszą te 23 osoby osobiście to wezmę pod uwagę słowa kierowane do nas. Jak na razie nikt do mnie nie pisał. Nie przyjmuję skarg anonimów bez dowodów.
      W plemieniu jest dużo aktywnych myszy.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Przecież to wiadomo kto pisze z anonima.To nasza szanowna Zuziaxa.Wskazuje na to jej konto z którego pisała - "Czarna mamba". :)

      Usuń
    7. Czy ja dobrze czytam? 23 osoby odeszły przez jedną?
      Mrkapii, podziwiam!
      A co do tych 23 osób - hahahahahaha XD Lepiej by nie wracały skoro jedna osoby wystarczy by ich wygonić.

      Usuń
    8. Zdradziła Cię ta pomyłka, ups. Tylko co ja Ci takiego zrobiłem, że się tak na mnie uwzięłaś?

      Usuń
    9. Jeden komentarz nic nie znaczy, bo z Anonima to może być każdy. Nie masz dowodu, że to Zuziaxa, więc nie bądź taki pewny. Poza tym, tak samo moderacja bloga może wyłączyć komentarze z anonima. Skończą się wasze spekulacje i oskarżenia. Aż żal się robi jak się na to patrzy, zastanówcie się lepiej co sobą reprezentujecie (i mówię tu do ogółu kłótliwych myszek).

      Usuń
    10. Tych wczesniejszych komentarzy z Anonima nie pisałam, a skasowałam komentarz bo stwierdziłam, ze jendak nie warto się w to wplątywać. :P Ale jak już sie tak stało to powiem, że również swoje zdanie mam i Kapi według mnie nie powinien się w tym plemieniu znajdować, ale co ja tam mam do powiedzenia. ;d

      Usuń
  4. Wyglądam jak bym jointa jarał xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy co masz do Mrkapii przez niego nikt (tak sądze) nie odchodzi (:V)

    OdpowiedzUsuń